З Калядамi, дарагi мой завод

Варужка Яешня-Тутошня
З Калядамі, дарагі мой завод

...У які раз пераканалася, што ў нашага завода замест галавы азадак.

 Гэта трэба дадумацца, напярэдадні Каляд і напярэдадні зарплаты спешна перавозіць бухгалтэрыю на Туюплашчадку!!!!

 А я, дурніца, выпадкова сустрэўшы там Сашу нашага, здзекавалася над ім:

  - Што, Марьяныч, ты, кажуць тут сетку зламаў канчаткова?!!!

 І заiржала пры гэтым, як дурніца, і спіной прыхінулася ад смеху да шчытка з кнопкамі, адмяніўшы ўсе націснутыя кнопкі. І ліфт павёз нас на самы верх, усіх.

 І ўсе былі вельмі незадаволеныя.

 А Саша глядзеў на мяне ваўком і запытваў:

 - Можа, я і ў гэтым вінаваты?!!!

 У выніку ўвесь завод застаўся без зарплаты, паколькі я адвезла Сашу на гарышча, адкуль ён не змог знайсці дарогу ў бухгалтэрыю і не адрамантаваў сетку.

 З Калядамі, дарагія завадчане, і з Надыходзячым Новым Годам.
 Вельмі спадзяюся, што і да Новага Года сетка на заводзе не будзе працаваць.