9, 5 Етернiти

Луцор Верас
                Мене цікавило все, що могло зацікавити нормально розвинену людину. У фарбувальному цеху камвольно-прядильної фабрики працював Володимир Шолохов - племінник відомого у світі радянського письменника М.А. Шолохова. Володя збирав книги рідкісних видань. Одного разу він мені сказав про те, що у нього є книга "Рамаяна".
                - Вона тобі потрібна? - запитав я у нього.
                - Ні, вона для мене не представляє цінності.
                - Ти можеш продати її мені?
                - Можу.
                Так з'явилася у мене ця чудова книга.

                У книзі "Рамаяна" є багато цікавого з історії древніх цивілізацій, технології яких були набагато вищі за технології сучасного людства, але не це було головним для мене. У книзі були легкі натяки про шлях до Безсмертя і про співпрацю з Небом - не кожен читач це зрозуміє. Мені ж ці натяки дали можливість робити перші кроки в потрібному напрямі. Наприклад, останнім часом мене турбували сильні головні болі, викликані розвалом моєї сім'ї. Я став лікувати самого себе випромінюванням з моєї долоні. У короткий термін я навчився одним помахом руки знімати головний біль. Це були мої перші кроки, але такі успішні!

                Придбав я і книгу Олеся Бердника "Зоряний корсар" українською мовою. Книга підказала мені про те, що автор цієї книги знає такі таємниці Істини, яких немає в окультних книгах, і які, можливо, не знають релігійні діячі, а якщо і знають, то навмисно замовчують. Пройдуть роки. На голову Олеся Бердника впливовий український політик, і за сумісництвом - агент КДБ, виллє відро інформаційних помиїв. Тим самим, усунувши Бердника від власного народу, і в корені знищивши його спробу створити Духовну Соборну Україну, бо істинний націоналізм ставить космополітам, і іншим перевертням непереборні перешкоди.

                Одна школярка мені сказала про те, що за порадою шкільних подруг вона узяла в публічній бібліотеці книгу Фелікса Кривина "Вчені казки", і була украй здивована її змістом. Я попросив школярку дати мені на короткий час цю книгу. Змістом книги здивований був і я. Фелікс Кривин, шкільний учитель з Львова, в коротких і яскравих логічних казках показав закономірність появи багатьох вад людського буття. Тираж книги невеликий, і розмов про цю книгу ніде не велося, але книга була зачитана до дір, а це говорить про те, що вона серед інтелектуально розвиненої молоді мала дуже великий попит. Дивовижну по спостережливості і розуму людину, Фелікса Кривина, в 2000 році я зустріну в Ізраїлю, в місті Карміель, і трохи поговорю з ним. На жаль цей мудрий, неординарний чоловік, на своїй історичній батьківщині був не потрібний іудейсько-екстремістському етносу.

                Я знову був неодружений, і мною цікавилися юні дівчата і молоді жінки, але на жіночі пропозиції відповідав я ввічливою відмовою. Жодна з них не змогла мене захопити, та і часу вільного не було, але одного разу моя самотність закінчилася. Сім років тому я просив своїх покійних предків скоректувати програму мого життя. Можливо, це теж було помилкою - в цьому питанні я не прийшов до єдиної думки. Мої предки знайшли мені дружину, показали її уві сні і розповіли все про неї і про її батьків. На свою біду я забув про це і порушив програму своєї еволюції. Тепер прийшов час зустрітися з тою, яку мені судили мої предки. Я в агітпункті зустрівся з нею.
                - Ви хто? - запитала мене молода, приємної статури жінка.
                - Людина, - відповів я.
                Жінка зніяковіла:
                - Я не це мала на увазі.
                Так я познайомився з Галиною Семенівною Ач…ою, але згадав про те, що судили її мені покійні мої предки тільки тоді, коли познайомився з її батьками. Їй було двадцять сім років. Вона працювала диспетчером нашої фабрики, мала дві вищі освіти з червоними дипломами, не була у шлюбі і досі ще ні з ким не зустрічалася. Цнотлива дівчина в такому віці? - явище украй неординарне. Зовсім непомітно, іноді спілкуючись по роботі, а іноді і під час дозвілля, протягом року ми поступово стали близькими друзями.

                Підходив час моєї чергової відпустки, яка співпадала з відпусткою Галини. Я вирішив запропонувати їй провести разом зі мною відпустку на Кавказі, і отримав згоду. У вересні 1974 року я зі своєю майбутньою дружиною відправився у відпустку в Єсентуки. Це затишне тихе місто, і звідси зручно робити на власний розсуд екскурсії по Північному Кавказу.

                Цього разу я їхав на Кавказ без путівки. Попри те, що була тільки перша половина вересня, на усій європейській території СРСР вже два тижні стояла холодна дощова погода. Холодно і похмуро було і в Мінводах.

                У Єсентуках ми зняли кімнату майже поряд із залізничним вокзалом у будинку №18 по вулиці Залізничній у привітних, ввічливих людей. У затишній кімнаті був буфет, холодильник і телевізор. За тиху, затишну і прекрасну кімнату хазяї будинку брали з нас усього лише чотири рублі за добу - такий комфорт в дивовижному місці і так дешево!

                У Єсентуки я приїхав в четвер, 12 вересня 1974 року, а в п'ятницю відправився зі своєю супутницею в Кисловодськ, тому що по приїзду в Єсентуки я завжди першу екскурсію робив саме в це місто.

                У парку Кисловодська відпочиваючих людей зустрічають красиві світло-сірі білочки. На залізничному вокзалі я купував насіння соняшнику для білок, а потім дикою стежкою піднімався в парк.

                Я проходжу повз перше дерево, а згори чути цокіт білки. Вона цокотом залучає до себе увагу і просить гостинця. Я показую білочці насіння і знову кладу їх в кишеню. Трохи відкривши кишеню, я пропоную білці узяти насіння самостійно. Білка стрибає мені на плече, потім опускається мені в кишеню і набиває насінням свій рот. З роздутими від насіння щоками білка вирушає на ближнє дерево.

                По алеях парку ходять відпочиваючі люди і дають білкам різні пригощання. Білки гостинці заривають в землю, щоб потім знову відправиться за черговим гостинцем, а сойки уважно спостерігають за білками. Білка побігла за черговим дарунком, а сойка злітає з дерева, дістає схований білкою гостинець і відлітає геть.

                Я піднімаюся до Храму Повітря, а звідти канатною дорогою піднімаюся на Мале Сідло. Від Малого Сідла я йду до Великого Сідла, а звідти дикою стежкою опускаюся на теренкур, не забувши з гірського джерела напитися цілющої водиці.

                У обідню перерву я своїй супутниці показав нарзанову галерею Кисловодська. В цей час відвідувачів в галереї немає і добре видно, як робиться так званий "нарзан" - тут якраз розвантажували великий автомобіль з балонами вуглекислоти.

                Повернувшись з Кисловодська в Єсентуки, я купив квитки на екскурсію до Ельбрусу. Екскурсія повинна була відбутися наступного дня, в суботу, 14 вересня 1974 року. Екскурсії на гори Чегет і Ельбрус - видовища вражаючі. Вже два тижні стояла холодна похмура погода. Яка ж буде погода в суботу? Мене хвилювала погода, тому що п'ятниця, 13 вересня, за місячним календарем мала позначення "Корабель", а наступний день мав позначення "Лотос" - це мало велике значення, яке посилювалося у зв'язку з тим, що ми повинні приїхати до місця, що має значну магічну властивість. Спочатку гора Ельбрус називалася Эль-Борус, що в арамейських мовах означає "Бог перетворень", але з роками назва цієї гори зазнала зміну у вимові.

                В п'ятницю, 13 вересня 1974 року, в двадцять три години, двадцять хвилин я вийшов перед сном у двір курити. Я вийшов в двір, подивився на небо і став шарити по кишенях у пошуках сигарет і запальнички. Стій, на небі світлий відблиск - пляма! Я знову глянув на небо і опустив голову. Напевно, з боку річки Підкумок піднімається вгору по дорозі автомашина, і освітила своїми фарами хмари. Я таке бачив в дитинстві, але чому у такому разі пляма не рухається?

                Прикуривши сигарету, я став дивитися вгору на пляму.
По небу пливли невеликі хмаринки "млинчики", а це говорить про те, що завтра має бути прекрасна погода. Набагато вище хмар на одному місці стояла велика світла пляма. Пляма нагадувала сегмент, відрізаний від кола хордою. Кутові розміри сегменту були близько дванадцяти градусів. Під плямою пропливали хмари. Вектор напряму дуги сегменту був точно спрямований на південь, в напрямі на Ельбрус. Світло від сегменту виходило таке яскраве, що просвічувало хмари, що пропливають під ним. Ймовірно десь стартує космічна ракета, а світло від її двигунів відбивається в хмарах.

                В яких хмарах?! - світла пляма знаходиться значно вище за хмари. Раптом я відчув, що в моєму мозку чимось "шарять". Мені стало неприємно, а мій організм став боротися із зовнішнім втручанням в мою психіку. Тепер у мене не було ніяких сумнівів в тому, що світла пляма є небесним тілом невідомого мені походження. Я відчув існування якогось каналу зв'язку з небесним тілом. Раптом я здогадався, що з мене знімають цереброграму! У ту ж мить я по невидимому, але сильно відчутному променю своєю свідомістю проник всередину яскравого сегменту.

                Тепер я вже не був у дворі будинку, а знаходився усередині суті "Вони". Це були Вони! Саме "вони", а не "воно". Я миттєво зняв цереброграму з суті "Вони".

                Це сталося автоматично, без мого бажання. Ця суть була колективною організацією і складалася з незліченної кількості найдрібніших і неділимих сутностей. Кожна така сутність була схожа на іскорку, випромінюючу молочно-біле сяйво. Кожна сутність мала розум, а колективна сутність "Вони" мала колективний розум усіх неділимих сутностей. Це колективний розум, в якому немає внутрішніх протиріч. Я спонтанно зняв з сутності "Вони" цереброграму, або ж сама сутність дала мені велику інформацію про організацію буття Вищої Цивілізації? - достовірно я цього не знаю досі. Достовірне те, що мені поступила інформація про існування етернітів - вищу форму існування розуму.

                Eterno (галл. яз) - Бог. Етерніти - божественні створіння.

                "Вони" - розумне життя на електронно-молекулярній основі. Кожна найменша частка цього життя - індивідуум. В той же час, об'єднуючись у великі або малі групи, вони створюють колективні істоти, які можуть при необхідності бути видимими або невидимими, набувати будь-якої форми і будь-яку щільність, і можуть без опору проникати в гірські породи. Вони - все проникаючі істоти. Можливості у них безмежні.

                У колективній формації постійно діє зв'язок кожного індивідуума з колективним центром управління і з кожним індивідуумом окремо. Це схоже на невидимий, але діючий розумний центр управління у величезних зграях птахів і в косяках риб, коли зграя птахів або косяк риб робить еволюцію в просторі погоджено, але лідера або керівної групи птахів і риб неможливо виявити. Чи замислювався хто-небудь про причини такої згоди в зграях птахів або в косяках риб?

                Колективний розум - життя, що живе в єдності і гармонії з усім неозорим Космосом. Живуть етерніти скрізь у Всесвіті.

                Потім я перемістився в Простір. Я був одночасно в різних місцях навколо земної кулі і в різних місцях земної поверхні - це дивно, але гранично зрозуміло. На планеті Земля основним житлом етернітів є суцільне енергетичне кільце в глибинах океанів навколо Південного Полюса. Існують бази мешкання етернітів в океанах Землі і в гірських масивах. Я багато баз "побачив".

                Дуже потужна база в районі Бермудського трикутника, але ця база не для житла. Тут знаходиться конденсатор-накопичувач енергії і передавач-випромінювач, що пробиває Простір і створює тунель для наддалекого зв'язку і транспортування вантажів. Включається цей передавач в міру необхідності і у міру накопичення енергії. Етерніти відбирають з планети Земля надлишки психічної енергії, яка діяльністю людства збільшується і наближається до тієї межі, коли Земля може вибухнути.

                Раптом зв'язок обірвався. Я знову стою у дворі будинку. Сигарети в моїй руці немає, але мене це чомусь не здивувало. По моєму мозку ніхто не "шарить". Все стало буденним і нудним. Сутність "Вони" плавно і безшумно рушила на південь, і, набравши величезну швидкість, зникла з мого поля зору. Невідоме тіло пішло під кутом в тридцять градусів до напряму руху хмар.

                Чому "Вони" припинили зі мною зв'язок? Злякалися того, що я отримав від них величезну інформацію, або щось інше змусило їх піти? А може, програма відносно мене була повністю виконана? Я сам проник в суть "вони", або ж "вони" самі зробили це навмисно? - цього я не знаю.

                Я зайшов у будинок і розповів про подію, що сталася, Галині.
                - Напиши в науковий журнал, - порадила вона.
                - У мене немає бажань, перетворитися на піддослідного кролика, і стати посібником поневолювачів людства.

                У моєму житті почався активний етап життя, коли Небо стало співпрацювати зі мною, з кожним роком зміцнюючи цю співпрацю і курируючи мої дії. Відтепер Небо вже не дозволяло мені вносити зміни в програму моєї еволюції.