8, 4 Порушення програми, укр

Луцор Верас
                Ви любите квіти? Мабуть, не знайти людину, яка відповіла би негативно. Чи праві ті, хто порівнює жінок з квітами? На сто відсотків! Форма квітки не менш важлива, ніж запах її. Запах говорить про вплив квітки на навколишнє середовище. Запах говорить про внутрішній зміст, конституцію сутності. Для мене є улюблені і нелюбимі запахи. Мої улюблені парфуми «Кристал» компонувались в Латвії, на парфумерній фабриці міста Риги. Останній флакон цих духів мені вдалося купити в місті Торезі (Чистяково) в 1967 році. Патент на випуск цих духів у Радянського Союзу купила Франція, а я не зміг знайти гідну заміну цим духам. Це одна з багатьох причин мого душевного болю.

                Не тільки за формою, а й за змістом, тобто, за запахом я вибираю квіти. Жінки, як і все суще, мають форму і внутрішню конституцію. Для мене зовнішній вигляд жінки менш важливий, ніж конституція її. З жіночого тіла виходить випромінювання її душі і запах, які ніколи не обманюють, а зовнішній вигляд жінки, як правило, оманливий. Занадто часто під гарною оболонкою знаходиться смердюча серцевина, яку намагаються приховати не менш смердючими французькими парфумами, в яких присутні добавки смердючих речовин статевих органів тварин. У рідкісних випадках зовнішньо красиві страви бувають смачними, і в рідкісних випадках зовнішньо красива жінка буває добропорядною і сексуально смачною. Я люблю те, що виходить з глибин душ добропорядних жінок. Вони не потребують декорацій і гриму. Чим більше декорацій і гриму, тим злішим виявляється те, що ретельно приховується.

                Є троянди – вони пахнуть трояндами, є бузок – він пахне бузком, і т.д. У кожної квітки запах такий же, як і у його близьких родичів. Серед квітів є диво природи, і, можливо, єдине у своєму роді. Це дикі іриси українського степу. Ці іриси малого зросту. Кожна квітка має унікальне забарвлення, яке різко відрізняється від забарвлення своїх побратимів. Кожна квітка має свій власний і ніде неповторний строго індивідуальний запах! Запахи передають колірну гамму цих квітів, а колірна гамма кожної квітки не має повторень. Запах кожної квітки складається з букета запахів! У складі пахучої гами кожної квітки ірису є не менше десяти-дванадцяти одинарних запахів. Ці квіти я знайшов у Великоанадольському лісі біля озера. Ніде в світі я ці квіти не зустрічав. На жаль, на тому місці, де росли ці квіти, побудували піонерський табір. Унікальні квіти знищені. Можливо, в природі таких квітів вже не вдасться знайти. Я згадав ці квіти, тому що по різнорідності колірної гами і запахів їх можна порівняти з жінками, бо кожна жінка неповторна – єдина у своєму роді. На цьому ґрунтується любов чоловіка до однієї жінки, як до створення неповторного.

                Є квіти, час цвітіння яких гранично коротке, але запахи у них неперевершені своєю ніжністю. Такі квіти швидко помирають, переходячи в безсмертя своїм насінням. І є, подібні їм, жінки, гідні поваги, бо для цих жінок головною метою в житті є не особистий пустоцвіт, а материнство - любов до дітей, до чоловіка і до своєї нації. Біла квітка польового в’юнка має настільки ніжний запах, що нагадує цнотливу дівчину, у якої ще не закінчилася стадія статевого дозрівання.

                Що таке – квітка рослини? Це статевий орган і голова рослини одночасно. Більшість жінок теж в своєму житті керуються не головою, а бажаннями особистої «квітки». Вазадура – жінка, яка з чоловіками поводиться розбещено і якій неприйнятні обов'язки: матері, дружини, сестри і громадянки нації. Vazadouro (галл. яз) – звалище, смітник; відносно повії – вулична плювальниця.

                Повія торгує своїм тілом - це ділові стосунки з чоловіками, а тому - чесні. Повії - чесні жінки. "Чесна давалка", або ж "вільна жінка", як себе називають хвойди, чесною бути не може, бо усе життя вазадури - суцільний обман і сморід незмивного бруду. Релігія говорить: "Бог - це любов". Але і вазадура усіх "любить" і нікому не відмовляє! Шалений світ - світ збочень і зрад, яким він став, прийнявши релігію всепрощення. Всепрощеннями християнськими кримінал, збочення і похіть зведені в ранг святості!

                У деяких країнах вже проводяться реєстрації одностатевих шлюбів. Ймовірно, скоро реєструватимуть і браки з тваринами. Не будуть?! Це вже дискримінація!  Скотоложці, ви не гірші за гомосексуалістів, лесбіянок та інших збоченців. Потрібно і ваші браки з тваринами реєструвати в церквах, нарядивши у весільні вбрання хвостатих женихів і наречених. Якщо в деяких країнах толерантно відносяться до збоченців, тоді уряди в цих країнах складаються зі збоченців. Це логічно.

                Бог не любов, а Справедливість! Ні від кого не секрет, що любов має всілякі забарвлення і тільки в одному випадку любов буває чистою і цнотливою - коли вона формується на фундаменті беззавітної вірності і гармонійних взаємовідносин. А без взаємної поваги не може бути нічого чистого і справедливого. Але повагу потрібно заслужити, бо повагу не купиш!

                Світ емансипованих жінок не в змозі виховати справжнього лицаря і патріота своєї нації. Ніколи не забувайте, що вільною сутністю може бути тільки той, хто керується необхідністю захисту сім'ї, роду, народу і нації. Будь-яка інша свобода - бордель.

                Я той, хто сперечався з Істиною, бо вірив в людину, вірив в те, що людина поправна, тому я більшу частину свого життя тягнувся до тих, хто переступив закони моралі, щоб допомогти їм очиститися від душевного бруду і стати безсмертними істотами. Є логіка в тому, що людина, котра впала у бруд, буде надалі обачніша у своїй поведінці, бо той, хто жодного разу не падав, не зможе належним чином оцінити чистоту. У цьому і полягає моя помилка. Я увесь час сперечався з Природою, доводячи свою правоту. Довести мені не вдалося. Природа права. Жінка, що пізнала солодощі вільних сексуальних взаємин, жити вже без них не зможе. Розкішшю, багатством, неробством, пустими розвагами, некерованими потребами плоті та всепрощенням вимощена дорога в пекло. А інакше, як вас туди заманиш?

                Врахувавши, що я вже в тому віці, коли конче потрібно мати сім'ю і улюблених дітей, я вирішив одружитися. Я вірив в те, що дівчина, котра спробувала бруд вільного сексу, придбаває відразу до такої свободи. Тому я запропонував одній вазадурі, що пройшла сексуальні "крим, рим і мідні труби", вийти за мене заміж. За умови, що вона глибоко розкається у своєму розпусному житті, а надалі буде доброчесною дружиною і хорошою матір'ю дітям. Вона впала переді мною на коліна, обхопила руками мої ноги і пообіцяла, що виконуватиме все, що я від неї зажадаю. Але обіцянки виявилися такими ж брехливими, як і усе її прожите життя. Я забув про те, що мої родичі, котрі вже померли, визначили мені особу, яка повинна стати моєю дружиною. Я забув про це і порушив програму особистої еволюції. Я забув і був покараний, бо придбав смердючу "квітку", яка максимально активізовувала свою діяльність під час моєї відсутності.

                Такі "квіти", чим більше намагаєшся їх ушляхетнювати, тим інтенсивніше "працюють", отруюючи безпардонною поведінкою життя близьких людей. Така "квітка" постійно стверджує, що її "чорна діра", хоч і не є центром Галактики, проте не поступається по цінності самій Галактиці. У таких "квіточок" головне в житті - "підманула-підвела". Гріх порушення особистої еволюційної програми мені доведеться у важких умовах відпрацьовувати не одно десятиліття.

                У листопаді 1968 року я переїхав жити в Новотроїцьке. Працював я на двадцяти п'ятитонному автосамоскиді МАЗ-525 в західно-доломітному кар’єрі. Мій автомобіль мав бортовий №1, і на ньому стояв танковий двигун Д-12А Барнаульського моторного заводу. На інших автомобілях нашого автогосподарства були встановлені двигуни Д-12В Новгородського моторного заводу. Потужність у цих двигунів однакова, але якість різна. Вирушаючи від екскаватора, я відразу ж включав п'яту передачу, і без перемикання передач з самого нижнього кар'єрного горизонту піднімався на самий верх відвала. Ніхто не міг більше мене за зміну перевезти гірської маси.

                Часто доводилося ставати на ремонт, оскільки ці автомобілі раніше працювали в кар'єрах Криворізького південного гірничо-збагачувального комбінату, а потім були списані і віддані Новотроїцькому рудоуправлінню. Одного разу я ремонтував автомобіль дві години, а перед виїздом в кар'єр подав путівку механікові, щоб він в путівці відмітив час ремонту, оскільки ремонт автомобіля оплачувався водієві додатково до плати за вивезення гірської маси.
                - Нічого я підписувати не буду, - сказав механік.
                - Чому?
                - Ти учора чотири години ремонтував автомобіль. Я в твоїй путівці відмітив цей час, а ти за інші чотири години перевіз гірської маси стільки, скільки належить перевезти за вісім годин! Хто в це повірить? У мене через це була неприємна розмова з головним бухгалтером.

                Жив я в невеликому флігелі по сусідству з тіткою Ганною. На початку грудня моя дружина обрадувала мене довгожданим повідомленням:
                - Я вагітна.
                Про цю подію упізнало моє начальство, і винесло ухвалу: "У зв'язку з ударною працею Бабічу В.А. виділити квартиру". У перших числах січня 1969 року я переселився в трикімнатну квартиру №99 на п'ятий поверх сто квартирного будинку в центрі Новотроїцькому, а 2-го вересня 1969 року у мене народився син Олег.

                З січня 1970 року мене почали турбувати сильні болі в області печінки. Одного разу пізно вночі, прийшовши з роботи додому, я на голодний шлунок випив двоє сирих яєць. За дві хвилини по тому я впав на підлогу від неймовірного болю нижче правої лопатки.
                - Біжи по швидку допомогу, - прошу я свою дружину.
                - А може не потрібно, саме пройде? - тужливим голосом вимовила вона.
                - Тоді піди з дому, щоб я не бачив тебе перед смертю.
                Пішла.

                Сильно хочеться пити, а я піднятися не можу. Поповз на кухню. Попив води, і біль зник. Приїхав доктор:
                - Ваша печінка в небезпечному стані. Напад був викликаний жовчогінними речовинами, які у великій кількості знаходяться в жовтках яєць.

                У мене і раніше були напади болю, але не такі сильні. Я кілька разів ходив в лікарню на прийом до лікаря:
                - У мене хвора печінка.
                - У Вас печінка здорова. Кишечник вас турбує - тут погана вода.

                Напади печінки все частіше валять мене з ніг. Ношу в кишені пляшку з водою. Знову прийшов в лікарню:
                - У мене болить печінка.
                - Що Ви собі діагноз встановлюєте?! У Вас гастроентероколіт!

                Довго терпів. Стала паморочитися голова - сильна слабкість. З'явилася небезпека того, що я під час роботи можу зірватися на автомобілі в обрив. Ледве прийшов в лікарню. Лікаря немає - вона поїхала на курорти. У кабінеті сидить дівчина-практикантка. Я їй розповів про свою хворобу. Практикантка запропонувала:
                - Давайте зробимо обстеження.
                - Згоден, - зрадів я.

                Жовч на аналіз не вдалося узяти ні краплі. Поклали мене в інфекційне відділення. Завідувач відділенням, Жуков - мій земляк з Темрюка. Жовч не вдалося узяти і тут. На другий день під впливом введених мені препаратів пішла чорна жовч. Проби жовчі брали до тих пір, поки не пішла жовч нормального забарвлення.
                Прийшла з гінекології медсестра:
                - Вашій дружині зараз роблять аборт.

                Чи знає про це Валерій? Вона вагітна від нього. Кинув би я цю "чортову квіточку", але у мене вже є син, і немає бажання осиротити його, а в матріархальній Росії жінку за подружню невірність не позбавляють батьківських прав. Якби це було не так, то я б з величезною радістю виховував свого сина сам і навряд чи одружився б ще раз.

                Ось скажи, читачу. Ти все знаєш про усіх, або майже про усі таємні події, що зачіпають твої інтереси. Від тебе майже нічого неможливо приховати. Ти знаєш, але не завжди можеш довести злочин і не завжди у тебе є таке бажання. Ти хочеш, щоб надалі злочини не здійснювалися, і іноді ловиш зрадника "за вухо". У тебе просять вибачення, каються і обіцяють надалі не грішити. Наступного дня грішник, що "розкаявся", з ще більшим розлюченням повторює свої гріховні діяння, бо злиться на тебе за свій вчорашній промах. Ти "бачиш" це і поспішаєш до місця злочину, але спізнюєшся, і потрапляєш у той момент, коли сліди злочину вже прибираються, а тебе зустрічають із задоволеною посмішкою і безневинними очима. Ти все життя будеш домагатися викриття? Та тебе визнають божевільним!

                Егоїстичний чоловік, для якого діти є чимось неминучим і непотрібним, спокійно піде, відбуваючись аліментами. Закон матріархату непорушний - "посіяв сім'я - плати". Для чоловіка, якому діти є його рідною кровинкою і частиною його серця, подружня невірність дружини - особиста катастрофа, від якої може позбавити тільки самогубство! Такий чоловік усіма силами заради щастя дітей намагається напоумити дружину і мається усе життя, виставляючи себе на загальне посміховисько. Його порівнюють з божевільним. Він не хоче змиритися з жіночою вільністю, не хоче жити підлим життям пса? У такій ситуації дружина йому почне підсовувати своїх кращих подруг за взаємною з ними угодою. Притиснувши таку подругу "до стінки", він дізнається такий сморід і бруд матріархальний, що весь світ для нього стане смердючим. Врешті-решт, доводиться чекати моменту, коли можна буде одним рухом оглушити супротивника і піти з найменшими втратами. "Горе від розуму" - говорить Русь. А щастя - в дурості? Це не для мене.

                Прийшов в палату доктор, Жуков :
                - Хренові твої справи, землячок. У тебе виявлені лямблії.
                - Та ти, що? Туди т-т-твою …!
                - Ось тобі і «туди». Печінка твоя зруйнована, а лямблії труїти потрібно. Роби висновки.

                У мене встановилися регулярні напади сильних болів в 17.00 і о першій годині ночі. Я лежу в одній палаті з фронтовиком-піхотинцем. Він пройшов усю війну. Багато разів був поранений; форсував Сиваш і Дніпро; воював в Угорщині, а закінчив війну на Одері. Він увесь час розповідає мені про фронтові будні. Війна настільки подіяла на його психіку, що мирні будні його мало цікавлять. Ночами не спимо, ні він від болів, ні я. Ми часто виходимо з палати до вбиральні. Там ми смалимо одну за одною цигарки, а він розповідає й розповідає. Оповідання жахливі - не щадили нікого. У жінок, дівчат і дівчаток не запитували, якої вони національності. Використали дівчину, потім жертву в льох, а слідом за жертвою гранату - очищали жертві душу, а собі гріх. То був останній справжній фронтовик, якого я бачив. Жив він недовго. Інші фронтовики, яких я зустрічав, воювали два-три останні місяці війни. Гарматним м'ясом, трупами власного народу Росія завжди перемагала, бо денаціоналізований натовп - непохитна зброя.

                Мій лікар, Жуков, захворів, тому на обході в палаті з’явився шеф з Донецького медичного інституту. Докторові медичних наук медсестра зачитала листок мого захворювання і сказала йому про те, що у мене з'явилися регулярні напади болів в 17.00 і опівночі. Доктор махнув рукою і попрямував до виходу з палати. Я закричав йому услід:
                - Тт-т-туди т-т-твою, три господа! Я, що, худобина? Не можеш мені сказати, що мене чекає? Не бійся - вішатися не буду! У мене є син. Скажи мені те, що є, а я знатиму, як я повинен жити далі, і думати про те, що мені потрібно встигнути зробити до моменту моєї смерті.

                Доктор здивовано і уважно мене вислухав.
                - Ти працюєш в копальні водієм? Якщо це так, тоді тобі залишилося жити не довше року. В умовах загазованої атмосфери, неякісної питної води, екологічно нечистих продуктів харчування і поганого психологічного клімату в сім'ї і в робочому колективі усі лікарські засоби перетворюються на отруту. Якщо ти поїдеш в село чимдалі від промислових зон і зумієш протриматися два роки, тоді почнеться повільне природне одужання печінки, бо печінка в сприятливих умовах відновлюється. Десять років піде на самовідновлення. Зможеш піднятися майже до рівня нормальної людини.

                Поки я лежав в лікарні, моя дружина з'їздила в Донецьк до батьків. Рішення вони прийняли швидко - якщо я помру, то моїй дружині дістанеться трикімнатна квартира. Якщо ж я довго чіплятимуся за життя - слід зі мною розійтися, щоб квартира дісталася їй, а чоловік у неї буде новий, оскільки з армії демобілізувався той, з ким її хотіли б бачити її батьки. Про це я дізнався від родички того «жениха».

                Я виписався з лікарні і зустрів свого колишнього однокласника, котрий працював в рудоуправлінні. Він мені сказав:
                - Володя, в рудоуправління прийшла документація. У копальні багато кобальту і високий рівень радіації, що перевищує у декілька разів допустимі дози. Документи сховали - робітникам не бажають збільшувати заробітну плату і не хочуть, щоб робітникам зараховувався пільговий стаж на пенсію.
                У моїй голові рішення дозріло швидко: "З адміністрацією рудоуправління я місяців два повоюю, а потім звільнюсь, і вазадурі квартира не дістанеться".