Про козерог в

Владимир Шарик
Про козерогів
По гороскопу я Козеріг. Ну, що козел це зрозуміло, бо всі ми стали "козлами відпущения" у наших політиків, але відносно рогів я незгоден. Наскільки мені відемо, то рога э окрасою тих мужів, у кого дружина гуляє з усіма підряд чоловіками. Але ж моя не така..., моя не з усіма... Зі мною, наприклад, вона немає ніяких стосунків, крім дипломатичних, на рівні консульських. Режим візовий, хочеш райської насолоди, відкривай гаманець, плати гроші. Причому в твердій валюті, а звідки в мене візьметься валюта, коли платню мені дають стабілізаторами до балістичних ракет. Тож пролітаю над подружнім ложе, як фанера над Парижем.
В минулому у мене цілковита колективізація та індустріалізація, а в майбутньому - демократизація і повна капіталізація.  З демократизацією все зрозуміло, якщо раніше посилали на три веселі букви, то сьогодні ввічливо пропонують прийти завтра, а ще краще після дощичка в четвер. А от з капіталізацією поки що не розібрався, що це таке і з чим його їсти. Взагалі-то міліонерами ми вже було, тільки від того ми не стали не щасливішими, не заможнішими.
На серці в мене підступи "червового короля". Знаю я того "короля" - то мій шеф, який все норовить врізати мені платню, або зняти премію. А під серцем у мене туга за ковбасою по два двадцять і Жигулівським пивом по двадцять дві копійки.
Мені дістаються повітряні замки та нездійсненні мрії про братство людей на землі, а моїм нащадкам - проценти з Марксового "Капіталу". І всім нам випадає далека дорога в світле майбутнє, про наближення якого повинен сигналізувати Робінович, але кажуть, що він продав його за тридцять срібняків і вшився на землю обітовану.