Сорак Сашак - Галоуны рэдактар

Варужка Яешня-Тутошня
Сорак Сашак - Галоўны рэдактар

Заходзіць да мяне  наш галоўны рэдактар, Аляксандр Уладзіміравіч. І кажа мне:

- Апублікуй гэты мой верш. Мне цікава меркаванне народа.

Сам ён з кампутарам не сябруе, не тое, што з Інтэрнэтам.
І бачыцца яму такі малюнак:
Як толькі я публікую яго  верш, тут жа ўся планета зручна ўладкоўваецца ля сваіх манітораў, усё засяроджана і ўдумліва чытаюць апублікаваны верш Аляксандра Ўладзіміравіча, потым яшчэ шмат думаюць і пішуць рэцэнзію, падрабязную.
А Аляксандр Уладзіміравіч заўтра прыйдзе і ўсе рэцэнзіі прачытае.

Прыходзіць назаўтра Аляксандр Уладзіміравіч і пытае:
- Ну як?
- Адзін Белкін рецьку напісаў, - кажу, - Усяго два словы - "Спрэчнае пытанне"

І сыходзіць Аляксандр Уладзіміравіч расчараваны такой абыякавасцю.
І зусім не казала я яму, што Белкін, магчыма, гэту рецьку напісаў толькі таму, што напярэдадні я ад імя Аляксандра Ўладзіміравіча гэтаму Белкіну таксама пары рецек напісала.
Простая ветлівасць.