Неочiкуванi прикрощi

Игорь Скоробогатый
          На майданчику, як і припускала чаклунка, у цей час стався переполох. Прийшли діти з дитячого садка. Виявивши, що галявина порожня, вони стали, як
вкопані.

       — Гойдалки-каруселі! Де ви? — запитали діти і не дістали відповіді.
Не було ні кота в чоботях, ні доброго слоненяти, ні заповітного віконця, де видавали жетони ввічливості.

       Засмутилися діти, а маленька Світланка навіть розплакалася.
— Так...— схлипувала дівчинка, розмазуючи сльози по щоках, — я так старалась... я старалась... а вони...

       — Чому ти плачеш? — запитав казкар, який підійшов.

       — Учора Світланка тричі помила свою чашку і за це хотіла одержати жетон ввічливості, — пояснила вихователька. 

       — А ось і ні. Ще я знайшла бабусині окуляри... двічі, — схлипуючи,додала дівчинка, — а монеток ввічливості немає.

       — А я нагодувала нічийне кошеня, — повідомила Катя.

       — А я... А я перевела через дорогу свого дідуся, — похвалилася Таня.

       — Може, це він тебе перевів? — розсміялася вихователька.

       — Яка різниця, — втрутився казкар. — Головне, що вони перейшли дорогу за правилами.

       — А я почистив зуби, — повідомив маленький ледар Ромчик.

       — Ну то й що? — здивувалася Таня.

       — Еге ж, а ти спробуй це зробити тричі підряд! — заплакав малюк.

       Вихователі теж засмутилися. Не знаючи, що робити далі, вони розчаровано дивились один на одного.

Невідомо, скільки б це тривало, та із-за дерева показалася знайома особа. Це була бабуся в синій сукні та яскраво-червоному фартусі. Від неї віяло чимсь
таємничим, і Чуля відразу здогадалася, що це була чарівниця Зіка.

       — Здрастуйте, велика Зіко! – зніяковіла вона, переминаючись з ноги на ногу. — Здрастуйте, велика чаклунко! Яка я рада Вас бачити!

        — А ось я тобі зовсім не рада, — відповіла бабуся. — Це через тебе, здається, зчинилася вся ця метушня?

       — Та я не хотіла, — почала виправдовуватися Чуля, але, на її щастя, увагою чаклунки вже заволоділи дітлахи з дитячого садка. Вони оточили Зіку, безцеремонно смикаючи її за фартух.

       — Бабусю феє, а де карусель? — запитували діти.
— Де гойдалка і монетки ввічливості?
— Де кіт у чоботях?
— Бабусю феє...

       — Вони вас називають феєю? — здивувався казкар. – Ото чудеса! Хоча, стривайте, я, здається, починаю розуміти. Коли Ви жили в мене…
 
       — Так, я навчилася любити дітей і робити добрі справи, — відповіла Зіка.

       — Так це Ви зачаклували цю карусель? Ви — зла чаклунка Зіка? — засумнівався казкар.

       — Так, це зробила я, — відповіла бабуся. — Я зачаклувала гойдалки-каруселі, придумала жетони ввічливості та взялася навчати дітей гарним манерам.
Все це мені вдалося зробити за допомогою чарівного Букваря, — додала вона, всміхаючись. — І я більше не зла чаклунка. Але, звичайно ж, і не фея.

       — А чому діти Вас так називають? — запитав казкар.

       — Вони помилилися, — відповіла Зіка.




       Далі буде:http://www.proza.ru/2014/10/22/266