Сорак Сашак - золата

Варужка Яешня-Тутошня
Сорак Сашак - золата

Саша Шабанаў - маленькі, смешны, зусім не прыгожы, падобны трохі сваімі акулярамі на шырока вядомага Шурыка.

Калі б ён ні трапляўся мне на вочы, я пачынала смяяцца без перапынку: усё мне здавалася,  што ён знарок смяшыць.

- Ты чаго? - пытаўся ён.
- Ужо вельмі ты смешны, - насілу, скрозь смех казала я.

Пра яго мне распавядалі анекдот. Магчыма, што ён сам яго і склаў.

Неяк у інстытут прыйшло ўказанне: адправіць народную дружыну да ўніверсама "Рыга". Ёсць падазрон, што поруч крамы спекулююць золатам.
Разам з дружынай пайшоў і Саша.

Паставілі яго там у адну кропку і сказалі:
- Стой тут, назірай.

Ну, ён стаіць, добрасумленна сузірае, назірае літары нейкай шыльды.
Падыходзіць да яго мужык і пытаецца:
- Мужык, золата трэба?
-Не-а, - адказвае Саша, не адрываючы погляду ад шыльды.

Ну, падазроны мужык і пайшоў далей.
Напэўна, дакладваць старэйшаму, што дрэнна дружына дружыніць.
Праверкі не прайшла.