МЫЛа МатрьОна! Я ТЭБЭ в СнижнОм бОмбой НЭ трОну!

Владимир Крыленко
Мне ешё до ВойнЫ 1939-1945-тых - Очень нравилась шутливая -
с Юмором песека <<ДИвка в сінях стоЯла>>, которую часто
крутили у нас в хате на патефОне -
её текст я привёл и вЫнес в ПРИЛОЖЕНИЕ.

А тут я привё ее вариацию на нынешние темы гражданской войнЫ в Донбассе
и предлагаю ВАМ.

     КАК тебЯ МНЕ любить,
     коль МНЕ НАДо ВАС бомбИть -
    город Снежный ВАШ бомбИть!?
       (Квази-песенка моя -
        про мне милые краЯ:
        врОде-б в шутку, но всерьёз -
        врОде-б - русский перевод)

                Ну, гарАзд, моя МатрЁша,
                Ну, гарАзд, мЫла МатрЁна -
                ЗачекАй мэнЭ ще трОшкы:
                Я тэбЭ - бОмбой нэ трОну,
                Та и <ГРАДом> - тЭЖ нэ трОну!
                ЗАРаз я ВАС видбомблЮ,
                Та й до ТЭбэ прылэчУ:
                ВидлюблЮ ВАС - досхочУ!

                КАК к тебе МНЕ ходить,
                ТебЯ ВЕРНо любить,
                ТебЯ КРЕПко eBИTь,
                Когда НАДа бомбИть,
                СЕРДЦе моЁ, СЧАСТЬе моЁ?

 ДЕВа в Интернет писАла,
 эСэМэСки тож бросАла,
 К СебЕ в гости приглашАла
 Да На <ЭТО> намекАла:

 "- ТЫ в СнижнЭ прыйиздЫ,
    Та до МЭНэ ходЫ,
  МэнЭ вИрно любЫ,
  МэнЭ ГАРно любЫ,
  СЭрцэ моє, ЩАСТя моє!

 А ЕЙ <ЩАСТя> отвечАет
 (Любить падло НЕ желАет!):
 ""- Я тебя НЕ панимАю,
    ПРА чивО ты балтАишь,
    НА чивО намиеАишь!
    ГаварЫ ты па-РУСки,
    А, коль мОжышь, - па-францУзски!"
 
 ЕМУ ДЕВа отвечАет
 (Очень <ЭТого> желАет!):
 "- ТЫ в СнежнОе приезжАй -
     В МОЙ роднОй ДонЕцкий край,
     Да ко МНЕ приходИ,
     Меня вЕрно любИ,
     МенЯ ВСЯКо <скубИ>,
  СЕрдце моЁ, СЧАСТье моЁ!"

 А ЕЙ <СЧАСТье> отвечАет
 (Любить пАдла - НЕ желАет!):
 ""-  КАК в СнежнОе приезжАть -
     В ТВОЙ роднОй ДонЕцкий край,
     Да к  ТебЕ приходИть,
     Тебя вЕрно любИть,
     ТебЯ ВСЯКо <скубИ>ть,
     Коль МЫ БУДем ВАС бомбИть!?
     СЕрдце моЁ, СЧАСТье моЁ!"

 А всё-ж ДЕВа отвечАет
 (Очень <ЭТого> желАет!):
 "- ТЫ СнежнОе отбомбИ -
     Да ко МНЕ приходИ,
     Меня вЕрно отлюбИ,
     МенЯ ВСЯКо <отскубИ>,
     А потОм - опЯть бомбИ -
     СЕрдце моЁ, СЧАСТье моЁ!"

 А ЕЙ <СЕрдце> отвечАет
 (Любить пАдла - НЕ желАет!):
 "- Я СнежнОе разбомблЮ,
    ВАС ВСЕХ <ГРАДом>  угощУ, -
     Да КАК я к ТебЕ прийдУ,
     КАК ТебЯ МНЕ, БЛИН, любИть,
     ТебЯ ВСЯКо <отскубИть>,
     А потОм - опЯть бомбИть:
      У ТебЯ ж батя ведь есть -
      МНЕ покА-что ОН - НЕ тест,
     ТВОЙ отец ведь лихОй,
     В будни, праздники бухОй,
     СЕрдце моЁ, СЧАСТье моЁ!"

 - БАТи дома не бывает -
   С другой бабой ОН гулЯет,
     Так что, Милый - приходИ:
     Меня вЕрно отлюбИ,
     МенЯ ВСЯКо <отскубИ>,
     А потОм - опЯть бомбИ -
     СЕрдце моЁ, СЧАСТье моЁ!"

 А ЕЙ <милый> отвечАет
 (Любить пАдла - НЕ желАет!):
 "- КАК ТебЯ МНЕ любИть,
     ТебЯ ВСЯКо <отскубИть>,
     А потОм - опЯть бомбИть:
      У ТебЯ же МАТка есть
    (ПудОв пять в нЕЙ или шесть!) -
      МНЕ покА-что - НЕ тЁща,
    Да й для <Этого> мне = тОща!
    МНЕ бы тЁщу - НЕ тОщу,
    МНЕ бы тЁщу - НЕ тОщу,
    МНЕ бы тЁщу - потОлщу,
    Да хорОшую кобЫлу,
   Чтлб любИться любИла
     И былА МНЕ <ЭТим> мИла,
   Чтлб любАться ВСЯК любИла,
   Чтлб любАться ВСЛАСТЬ любИла:
 ОТ зарИ и до зарИ,
 Да разОчка хоть по ТРИ -
 И снарУжи, и снутрИ..."

 - ОСЬ такА у МЭНэ МАМа:
 ЛюбЫ МЭНэ - РАЗом з МАМой:
 Вид зорИ и до зорИ,
  СЭрцэ моє, ЩАСТя моє!

 -  Ну, гарАзд, мЫла МатрЁна!
    Я тэбЭ - бОмбой нэ трОну,
 оо   Та и <ГРАДом> - тЭЖ нэ трОну!
    ЗАРаз я ВАС видбомблЮ,
    Та й до ТЭбэ прылэчУ:
    ВидлюблЮ ВАС - досхочУ!


           *************

      ПРИЛОЖЕНИЕ для любителей:
   <В тЭбэ мЫши лихИ, сЭрцэ моє>
Українська народна пісня
Жанр: Жартівливі, сатиричні пісні

 Дівка в сінях стояла,
 На козака моргала:
 – Ти, козаче, ходи,
 Мене вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити?
 В тебе батько лихий, (2)
 Серце моє!

 – Батька дома немає,
 Батько в шинку гуляє,
 А ти, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе мати лиха, (2)
 Серце моє!

 – Матер дома немає,
 На хрестинах гуляє,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби.
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити,
 І собаки лихі, (2)
 Серце моє!

 – Я собакам угожу,
 Я їм хліба положу,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе кішки лихі, (2)
 Серце моє!

 – Я і кішкам угожу,
 Шматок сала положу,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе миші лихі, (2)
 Серце моє!

 – Коли мишей боїшся,
 На воротях повісся,
 Ізгинь, пропади,
 А до мене не ходи!
 Цур тобі, пек!

      Примітки:
1. Останній рядок кожного куплету повторюється двічі.
 2. У джерелі 2 текст подано без четвертого куплету.
Джерела:
1. Жартівливі пісні. Родинно-побутові / Упорядники О.І. Дей, М.Г. Марченко, А.І. Гуменюк. – Київ: Наукова думка, 1967. – 800 с.
2. Жартівливі та сатиричні пісні / Упорядник Микола Дмитренко. – Київ: Дніпро, 1988. – 327 с.
    Слова і музика: народні



000000000000

About 444,000 results (0.37 seconds)

Showing results for В тебе миші лихі, серце моє
Search instead for В тебе мишi лихi, серце моє
Search Results
НАШЕ (тексти пісень) - Дівка в сінях стояла [2]

Інші варіанти пісні:
Дівка в сінях стояла [1]
Дівка в сінях стояла [3]
Козаченьку молоденький

Похідні варіанти цієї пісні:
Дівка в сінях стояла – Джазова фіра
Дівка в сінях стояла [2]

Дівка в сінях стояла,
 На козака моргала:
 – Ти, козаче, ходи,
 Мене вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити?
 В тебе батько лихий, (2)
 Серце моє!

 – Батька дома немає,
 Батько в шинку гуляє,
 А ти, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе мати лиха, (2)
 Серце моє!

 – Матер дома немає,
 На хрестинах гуляє,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби.
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити,
 І собаки лихі, (2)
 Серце моє!

 – Я собакам угожу,
 Я їм хліба положу,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе кішки лихі, (2)
 Серце моє!

 – Я і кішкам угожу,
 Шматок сала положу,
 Таки, серце, ходи,
 Таки вірно люби,
 Серце моє!

 – Як до тебе ходити,
 Тебе вірно любити:
 В тебе миші лихі, (2)
 Серце моє!

 – Коли мишей боїшся,
 На воротях повісся,
 Ізгинь, пропади,
 А до мене не ходи!
 Цур тобі, пек!
         Владимир Крыленко  17 июля - 8 октября 2014