Мо з знання

Анастасия Кинеберг
Я не хочу взнавати,
Хто правий, а хто винен.
Бо, через море наклепів у новинах
Я не на того для себе,
Кину провину.
Політики чорна хмара
Застелила слов'янське небо.
І не бачать вже люди,
А тільки слуха,
Що їм СМІ
шепче у вуха.
Я не хочу жити серед тих,
Хто патріотизм
Плутає з нацизмом.
І, мову почувши російську,
Горлає: "Сепаратизм!"
Натягнувши на очі маску бандитську,
Ти героєм, революціонером себе вважаєш!
А на справі ти - пішак, не більше...
Лялька, в заграбущих ручищах.
Але я вірю, палко вірю.
Ти встанеш з колін, моя Україно!
Омиєшься ти від крові,
І, з журбою в очах,
Гордо розправиш крила.
Дурні, з промитою головою,
Згинуть з землі неповторної твоєї!
Бо не сліпий екстремізм
Тобі допоможе.
А тверезий погляд
На ситуацію плачевну.
Я також вірю,
Що настане час,
Коли два парубки,
Забувши про наказ,
На землю кинуть автомат.
Простягнуть руки і згадають,
Хто насправді ворог лютий,
А хто - по крові брат!