Tatu, kieruj mnie! Psalm prosby

Братислав Либертус-Кармина
Tatu, kieruj mnie!
(tekst piosenki)

1.
Chce zaufac Tobie, Boze mily moj...
Chce zaufac, niby nie mam wizji zrodu!
Ale jest na prawde tak, jak mowi duch:
Jestem dziciam Twoim, moja to historja!

Pr.:
//Tatu, kieruj mnie! Tatu, kieruj mnie!
Niech poczuwam sie w dloniach Twoich bezpiecznie!
Tatu, kieruj mnie! Tatu, kieruj mnie!
W drogie musze byc blisko ten, co swiecic!//2

2.
Chce zaufac Tobie, dychac wolno dzis...
Chce zaufac, i nie myslic nic o sknotach!
Ale jest na prawde tak, jak mowicz Ty:
Gdzie marzenia moi - tam i swiatlo slonca!

Pr.:
//Tatu, kieruj mnie! Tatu, kieruj mnie!
Niech poczuwam sie w dloniach Twoich bezpiecznie!
Tatu, kieruj mnie! Tatu, kieruj mnie!
W drogie musze byc blisko ten, co swiecic!//4

26-07-2014, 21:35
Bratislaw Libertus

recenzji
http://www.proza.ru/2014/07/26/1762
BOG BLISKO