Прыгожая ци разумная?

Ляксандра Зпад Барысава
Прыгожая ці разумная

 - Ты лічыш сябе прыгожай ці разумнай? - спытаў мяне Гарык.
 "Ці бландынкай…" - уяўна дадала я….

 Гарык, вялікі і круглы, як самавар. Вочы яго здаюцца аксамітнымі па-за доўгімі вейкамі і тоўстым шклом акуляраў.
 Мы з Гарыкам глядзім фільм "Уладар Калец" на кампутары, дома ў Гарыка. Гарык літаральна ўчора купіў дыск з фільмам і запрасіў мяне на прагляд з удзячнасці, што я пазнаёміла яго з творчасцю Толкіена.
 ***
 Калісьці я дала яму прачытаць "Хобіта" для пачатку. Кніга праляжала ў яго некалькі месяцаў.
 - Прачытаў? - спытала я праз паўгода.
 - Не, - паморшчыўся Гарык, - пачаў і не спадабалася.
 Я раззлавалася, і стала чытаць яму кнігу ўслых.
 Гарык змірыўся і стаў слухаць.
 Так я прачытала яму "Хобіта", затым " Уладар Калец ". "Сільмарыліён" чытаць не стала, занадта складаная гэта біблія.
 ***
 І зараз мы глядзім фільм " Уладар Калец ".
 Умеюць у нас усё сказіць: такі глыбокі шматпластовы філасофскі твор ператварылі ў баявік узроўня кампутарнай гульні.
 Хто не чытаў кнігу, наўрад ці будзе яе чытаць пасля гэтага фільма.
 Хоць акцёры іграюць выдатна. І мне некаторыя нават падабаюцца.
 Гэндальф, напрыклад,  ці Фрода з кампаніяй, а таксама Легалас…
 - Якая Арвен прыгожая, - сказала я ўслых.
 - Ты прыгажэй, - сказаў Гарык.
 Вядома, мне было прыемна, што ён так думае, ці прыкідваецца.
 І прыкра, паколькі гэта няпраўда.

 - Ну, так якой ты сябе лічыш, прыгожай ці разумнай? - паўтарыў Гарык.
 - Разумнай, - сціпла сказала я. Не магла ж я яму прызнацца, што я сябе “бландынкай” лічу...