Нестримно тягнуло в лiс, на етюди

Юрий Якимайнен
НЕСТРИМНО ТЯГНУЛО В ЛІС, НА ЕТЮДИ ... Недалеко від станції електрички облюбував велику галявину. Ще в дорозі відчув незрозумілу тривогу ... Сонце, то ховалося за купчасті хмари, які мчали так, ніби хотіли швидше минути ліс і галявину, то жарило інтенсивно, ніби теж кудись поспішаючи.

Я набрав хмизу і запалив багаття. У довколишніх озерах і річках наловив прорву лящів, щук, линів, вугрів, пічкурів, окунів і плотви. Підсмажив все це на вугіллі, приправивши грибами (боровики, підосичники, сироїжки) і картоплею з навколишніх полів. Заправив цибулькою і петрушкою, базиліком і селерою з ділянок товстозадих садівників-любителів ... Однак, до вечора моя тривога тільки посилилась. Я навіть жувати старався так, щоб не видавати зайвого шуму.

Я озирнувся один раз ... другий, і побачив на горбочку дискообразний об'єкт. Його діаметр був близько двадцяти метрів, висота метрів п'ять. Від подиву я, пам'ятаю, гикнув.

З апарату вийшли три людські фігури в сріблястих комбінезонах і посунули на мене. Попереду йшла красива блакитноока жінка. Її супроводжували двоє струнких молодих людей значно вище своєї супутниці, але, загалом, нормального людського зросту.

Я не був готовий до такої зустрічі і внутрішньо весь напружився. Мабуть, гості це помітили. Жінка посміхнулася і, вставши навшпиньки, простягнувши обидві руки назустріч, подавшись вперед, сказала:

- Здрастуй, не бійся нас. Ми прилетіли з іншої планети. Чим ти займаєшся?

- Пишу етюд.

- Це у вас називається «писати етюд»? По-моєму, дуже смачне заняття.

- Та ні ... Власне, тобто, взагалі-то ... я збирався ... Сідайте. Приємного апетиту, будьте, як вдома ...

- А що це таке?

- Це риба-лящ, але обережно - вона кістлява. Можу запропонувати що-небудь понежнее: подлещиков, щурят, Окушко і плотвичек. Можу наловити жирних перловиц, спеціально для вас ...

- Ні-ні, перловиц не треба. Тільки не це! Я, здається, розумію, що ти маєш на увазі. Молюски, да? .. У нас цих молюсків всюди навалом. Куди не глянь - одні молюски. Наші предки теж походять від двоногих молюсків. Так, у всякому разі, деякі вважають, хоча є й інші думки ... Ходімо з нами в машину? - Раптом без жодного переходу запропонувала вона.
 
- Чому б і ні ...

Коли підійшли, нас як би втягнуло всередину. Там горів рівномірне світло, уздовж стін пульти та прилади. У центрі стояв круглий обертовий диван. Господарі запропонували сісти. Я занурився в зручну м'якість. Потім включився екран, і вони мені продемонстрували різні, в тому числі і фривольні, так звані сумнівні зображення. Хлопці пішли, зникли, ніби в тумані. Замість них з'явилися дві миловидні дівчата.

- Ви не могли б ... роздягнутися, - запропонувала блакитноока.
Я скинув сорочку.

- О, які мускули! - Заверещали вони і стали активно їх мацати.
 
- А ви не могли б ... зняти і все інше, - знову запропонувала призвідниця. Вона помітно проковтнув слину.
 
- А це ще навіщо? - Запитав я нарочито серйозно.

- Ми б хотіли ... встановити один датчик ...

- Ну, якщо датчик, тоді, будь ласка.

Вони приставили датчик (недовго думаючи і нічтоже сумняшеся) до того місця, яке їм здалося найбільш цікавим ...

Вони жваво скинули з себе комбінезони, присіли навпочіпки поруч і стали уважно спостерігати, торкаючись іноді дуже тонкими пальцями, від чого мене пробирало наскрізь. Майже одночасно вони вкрилися потом. Очі зробилися червоними. Зіниці стали широкими і виблискували, як топази або цитрини. Великі краплі поту покотилися до венериної бугоркам, які здулися і помітно тремтіли. Час від часу тремтіли їх стегна і слабкі животи ...

- Можна я до вас присяду ?! - Вигукнула одна. Вона зробила спробу встати, але її ноги роз'їхалися. Вона шльопнулася, як жаба, на слизьку підлогу.

- Ні, спочатку присяду я, - впевнено прошепотіла інша.

- Не забувайте, що я теж хочу! - Розсміялася блакитноока, золотоволоса, самая, між іншим, фізично розвинута з них.
 
- Дівчата, по черзі, - вальяжно пожартував я. Хоча мені було зовсім не до жартів. Мене бив озноб. Я, як дурень, посміхався.

У них була шкіра бузкового відтінку. У кожній по дві пари досить пружних грудей, на яких чорні пігментні плями мали вигляд концентричних кіл. Інші плями і плямочки були рясно розсипані по всьому тілу, де погуще, а де і пожиже, і, як потім виявилося, представляли собою ні більше ні менше карту зоряного неба. З їх точки зору. Тобто з їхнього боку.

З порушених грудей били тонкі прохолодні струмені, справжня пепсі-кола. Коли ця рідина потрапляла на тіло, то робила його надзвичайно слизьким. Ми перетворилися на слизький клубок. Інопланетянки прицмокували і повискувала самозабутньо. Я відчував себе в цьому місиві тіл одночасно орачем, плугом і бороною ...

Потім мене вивели з апарату, самі ж повернулися назад. Навколо диска з'явилося блакитнувате світіння, яке ставало все світліше і яскравіше. Апарат злетів у небо і за три секунди піднявся до хмар, потім розділився на безліч секторів і розкрився у вигляді розрізаного апельсина ...

«Ну от, - подумалось мені, - кинули егоїстки. Прощай весела безтурботне життя. Здрастуй, реальність, калюжі і бруд »... Хмари недарма згущалися протягом дня. Поки я розважався в укритті, випав рясний дощ і місцевість розкисла.

За час моїх роздумів апарат прийняв первинний вигляд і опустився. Девчонки знову йдуть до мене. Вони вибачаються, що висадили мене, «тому що так треба», і пропонують здійснити політ на їх планету.

Входимо в уже знайомий мені зореліт. Все прибрано, всі сліди витерті, дивана більше немає. Замість останнього зручні крісла літакового типу. Сідаємо. Голубоглазка моститься до мене на коліна, швидко і точно знаходить шукане, хитро посміхається - видно, що готова до польоту. Я теж. Вона починає включати прилади і заодно, ніби справдешня стюардеса, правда, переривчастим голосом мені повідомляє:
 
- Політ ... триватиме ... хвилин ... туди ... стільки ж і назад ... Відстань ... близько ... з половиною світлових років ... Милий ... ти можеш замовити ... що-небудь ... випити ...
Наперсниці в кріслах втомлено кивають, мовляв, принесемо все, що твоя душа забажає.
 
- Не треба, мені досить твоєї мінералки.

- Тобі приємно? .. Дивно ... У нас це зовсім не вважається смачним.
Відкривається ілюмінатор, і я бачу удаляющуюся Землю.

- Слухай, - питаю у неї, - а чому саме я?

- Ти? .. Чому ти? .. - Запитує вона, розвиваючи фрикції зі своїми приладами. - Тому що ... ти яскравий представник ... своєї раси ... Досить високий ... у всякому разі ... вище багатьох ... У тебе прекрасного кольору ... волосся ... з інтерес ... вим ... металличес ... ким ... відтінком. Ти розумний ... і цим все ... сказано ... І якщо у тебе є ... недоліки ... хай їх буде ... і багато, і нехай вони будуть ... з ряду геть ... але все одно, одне це якість - живий, незвичайний, полівалентний і толерантний розум - покриє і виправдає все ... ти ... досить імпульсивний ... і біснуватий ... Але що вміє приховувати ці ... якості, і спочатку представляєшся дуже спокійним ... Це вводить легко інших в ... оману ... і в кінцевому результаті ти ж сам вміло пожинаємо плоди ... Ти романтик, - продовжує вона, з ще більшою ретельністю займаючись приладами, - ти авантюрист з великої літери ... Ти типовий конквистадор ... Такі, як ти, завоювали Америку і Сибір, і завоюють інші планети ... Ти можеш проявити хвилинну слабкість ... Але точно також ти можеш зібрати свою волю в кулак ... і ... І влаштувати ... феєрверк ...

- А чому б вам не поспілкуватися з яким-небудь нашим політиком чи президентом?

- Тому що вони ... спочатку ... дурні ...

- Чому?

- Багато причин ... Але перше те, що ні політики, ні бізнесмени ... ні тому подібні ретрогради ... не розуміють мистецтво ... Мистецтво - дуже тонка матерія ... І мало кому дано ... Це стосується і більшості ... так званих фахівців ... Інші отримують навіть ступеня ... магістрів і докторів мистецтв, але ... як вони далекі ... Мистецтво дає божественну силу ... Потойбічне почуття реального ... і фантастичного ... Можливість вловити тонку грань і намітити, знайти перехід ... Воно дозволяє долати і простір, і час, і навіть може запропонувати, якщо не свій еквівалент , то свій варіант ... і все це, зрозуміло, зовсім недоступно ні політикам, ні газетярам, ні бізнесменам ... ні їм подібним ... Яким потрібно в бирюльки грати ... І тільки що має досвід ... мистецтва, здатний перейти в інший світ ... і подорожувати з нами ... але, якщо чесно, знаєш, що нас найбільше привабило і вразило в тобі?

- І що ж? - Запитав я, відчуваючи, що ще хвилина, і я дозволю.
 
- Те ... як ... ти ... ловив ... рибу ... руками ... По-моєму ... далеко ... не кожен ... людина ... здатний ... на ... таке ... Милий ... Ось ... уж ... воістину ... сказано ... у здоровому ... тілі ... здоровий ... дух ... ... ... ...

Тим часом ми наближаємося до їх планеті. Вона оповита серпанком. Навколо планети в одній площині висять світяться сфери значно менших розмірів. Перше враження, що планета штучна.

Посадка. Виходимо. Навколо рівномірне світло. Повітря чисте і свіже, я б навіть сказав, морський. Пересуватися легше, ніж на Землі. У місця посадки стоять люди з подарунками для мене. Серед них дуже багато привабливих жінок, які простягають мені запрошувальні пластинки і шепочуть: «Приходь у гості, коли ні діточок, ні мужа не буде вдома» ...

Дорога кам'яниста. Трава начебто схожа на ту, що росте і на наших просторах, але іноді раптом виникали світяться, що видають дивні звуки явні будяки, або дзеркальні лопухи. Потім опинилися в якомусь будинку. Стіни в міру нашого просування химерно вигиналися, утворюючи мудрі лабіринти, з яких, якби не було супроводжуючих, я б не вибрався ніколи. В одному із залів бачив величезний голографічний викривлений екран. На ньому ритмічно дихає відомий орган, ворушаться об'ємні складки губ, виділяється і виблискує рясна натуральна слиз. Враження гіпнотичний ...

Бачив, як омолоджують людей. До людини підносили прилад, і його обличчя омолоджується зверху вниз, як ніби йшла тінь. Те ж стосувалося і шиї, і сідниць, і геніталій. Прямо на ваших очах вони підтягувалися, свежелі і наливалися не зрозуміло звідки бралися кров'ю.

Пам'ятаю виникненнялюдини з світиться точки. Вона виростає в розмірах, перед очима раптом розгортаються пейзажі, самі різні, в тому числі і нагадують земні, і незабаром з'являється людина звичайного виду (або майже що звичайного вигляду). Мені показали і зникнення: спочатку виникає світиться контур, але всередині залишається темніюча фігура. Нарешті, фігура змінюється крапкою. Кількість людей могло раптово збільшуватися у багато разів, і всі вони були схожими один на одного. Взагалі, я помітив на тій планеті багато схожих людей.

Бачив зблизька гіганта з особою бузкового відтінку, губи великі і розтягнуті, видатний ніс - характерні риси, якщо не всіх, то дуже багатьох мешкають там. Це чудо було до того ж в пір'ї.

Бачив людей зростом близько метра. У них були великі голови і подовжені кінцівки. Цікаво було запрошувати в гості цілі групи подібних жінок ... Я поступово звик до їх дивовижною зовнішності і зовсім перестав звертати увагу на їх «каліцтва», які, як і належить, виросли з часом до рівня достоїнств. Я полюбив їх величезні, сірі, водянисті, невиразні очі, їх землистого кольору шкіру і нервові тонкі губи, їх плоскі зморшкуваті тільця, їх чотирипалі ручки, їх сині, ніби вимазані чорнилом пипки. Оргазм у них висловлювався в риданні. З очей котилися крокодилячі сльози. Вони говорили, що відчувають, таким чином, велике полегшення і шалене щастя. До речі, у них майже завжди був заплаканий вид. Багато хто чомусь хотіли виглядати інакше, вони намагалися посміхатися, тому майже завжди у них навколо губ блукала невротична усмішка. Інша їх пристрасть - це свіжа риба. Вони ковтали її сирою, великими шматками або ж цілком. При цьому вони боялися води і зрозуміло, що я для них був кимось на кшталт героя, який пірнає з круч, плаває, як дельфін і, під схвальний вереск і регіт, жбурляє одну за одною рибу на берег ...

Бачив військових. У них були дебільні особи. Вони були недорікуваті і не могли зв'язати й двох слів. При зустрічі з вищим начальством вони робили повороти кругом, нахилялися, скидали штани, оголюючи прищаві дупи. Така поведінка називалося у них «віддання честі». Я намагався триматися від них подалі.

Пам'ятаю найперше, що я там поїв, це салат. Він був, загалом, цілком земний, по-моєму, з кисло-гірко-солодко-солоних огірків, з дуже в'язким післясмаком. В основному ж їжа складалася з різних молюсків, якими дійсно буквально всіяне на тій планеті все і вся. Досить сказати, що немає ні однієї стіни, щоб на ній не було будь-яких молюсків. Молюски водяться на пустирях і в канавах, спокійнісінько сидять на деревах. Їх їдять смаженими, пареними, вареними, квашеними і сирими.

Спочатку мені не подобалися квашені молюски, але потім я розпробував. Популярні там і соуси з тих же молюсків та інших морепродуктів, приготовлені методом ферментації. Цікаво, що в одних частинах даної планети порівняння когось з молюском може виглядати, як лайка: «молюск ти заквашений, препоганий», в інших же, навпаки, представляється похвалою: «моллюсушка ти моя, діжа ненаглядная». Словом, як і скрізь, у виразах потрібно бути обережним, за «базаром» треба стежити ...

До речі, про мову. У ньому досить багато звуконаслідувальних слів, а також клацання, як в дуже схожому бушменського. Якщо візьмемо дієслово «озирнутися» і позначимо його клацанням, то дієприслівник від нього, «озираючись», як дія багаторазове, буде вже представлено в цьому прикладі щигликами двома, чи трьома, а то й п'ятьма залежно від рівня експресивності. Клацають ж вони не тільки органом-мовою, але і всіма пальцями рук.

Я забув, між іншим, сказати, що крім вже згаданих мною чотирилапих «піпок», на даній планеті інші мешканці, як видається, шестипалі. Хоча до мене доходили відомості, що зустрічаються особини і Семипалий. Та що далеко ходити! Особисто я познайомився і навіть здружився там з людиною, який представляв собою, ні більше, ні менше, УХО, причому глухе. Не пам'ятаю, про що він там мені віщав, але пам'ятаю, що я його розумів, а зчитував я його вигадки, торкаючись до нього губами. Пам'ятаю, що УХО було солонувате. Я зик ж у жінок на тій планеті значно довший і вони їм виробляють такі фокуси, що тільки тримайся.

Коли говорять чоловіки, то вони тримають язик за зубами. Жінки ж постійно його висовують і облизують губи і ніс, і щоки, і вуха. Виглядає незвично, але сексуально ...

Пробув я там, як мені здалося, години півтори по нашому часу і місяць по їх. Проживав я в сімействі блакитноокої. Два молодих людини, яких я бачив на самому початку, припадали їй братиками, а молоді дівчата сестричками. Крім того, в їх же будинку ще перебувало з півдюжини цілком дозрілих сестер, з якими я спілкувався скільки хотів, і коли хотів, і незліченну кількість разів, знову ж таки, думаю, не без впливу калорійних молюсків. Звичайно, кожен розуміє в міру своєї зіпсованості, як я з ними спілкувався, але зате скільки було спільних походів, прогулянок, пробіжок ... А скільки було запальних танців? А скільки пісень?! ..

Потім мене посадили в апарат, і ми повернулися в той же самий місце. На прощання розцілувалися і домовилися про наступну зустріч, але як тільки я опинився на великій галявині, то забув, де ми умовилися зустрітися і коли.

Я довго шукав свої речі, але куди там - їх, звичайно, і слід прохолов. І етюдник, звичайно, теж тю-тю ...