Глава 12. Продовженя

Николь Сауст
Он іде Корен.на її обличі радість.
Я не розумію,що з нею,тому іду саме до неї.
-ПРивіт Корен.
-Привіт.
-Що сталося?Чому ти така радісна?
-В нашому класі новий хлопець з'явився!,
-Як його звати?Звідки він?
-Кажуть,що Уолтер.Він звідки ,звідки ти!
-Уолтер?
-Он поглянь він іде.
Це був ЧЕД.Чому Уолтер якщо справжє його імя Чед?!
-Привіт Емі.-Чед говорить мені з такою великою радістю
-Че...Уолтер нам потрібно серйозно поговорити.
-Я не проти,мені теж є багато чого сказати.
-Значіть,після уроку коло стадіона?!
-Хай буде там.
__________________
Історія.Я хочу почути все про Ню-Йорк тому слухаю вчителя уважно.
Мені так страшно.Я незнаю,що він хоче мені сказати,і чому він сюда переїхав.Нехочу щоб цей урок кінчався.Моя задумка не здійснилася,урок кінчився.Я з думками йду на стадіон.Бачу там Чеда.
Я підхожу блище.
-Чед чому Уолтер,поясни на*уя ти сюда,приїхав?
-Коли ти поїхала навіть не попрощавшись я думав про тебе.Я завжди думав тільки про тебе і навіть цілувавши Мегг я уявляв тебе.Коли я ще жив там,і ти теж я не думав,що ти мож переїхати і ,що тоді буде.
Ти поїхала і зрозумів,що я без тебе не можу.Я тебе шукав скрізь,я незнав куда ти поїхала.І тому змінив імя,щоб завжи забути старе життя.Ти мені потрібна,я без тебе вогонь без дрів.Ти та про яку я мріяв.
-Ми повзросліли,ми привикли жити з помилками.Ми помінялися містями Чед.
-Що? Як це помінялися містями?
-А отак.Ти мене кохаєш,а мені вже по*уй.Було раніше це казати.А не цілуватися з Мегг і уявляти мене.ТОго я і поїхала,щоб забути тебе,а ти як на зло приїхав,прочитав мені молитву і думаєш я вся твоя?!Це тільки думки Чед.Кохаєш мене?!Тепер це твої проблеми, я до цього не причетна.
-Ну Емі,я приїхав сюда зараді тебе!.
-Ми помінялись містями Чед.Запам'ятай мені по*уй....
Я йду плакаючи,я незнаю від чого плачу.В слід чую.
-Я все одно буду тебе кохати!.
-Твої проблеми.
Я незнаю,що зі мною,в мене ніби хтось поселився і говорив це все Чеду.
Я захожу в туален і начинаю ревіти.
_________________________
Через пів години,я вийшла з туалету.Уроків немає тому я вільна.Я вихожу із школи і бачу Річарда.і бідхожу до авто і сідаю в нього.
_______________________
Я сижу на вікні,в руках моїх чашка кави.Я все думаю про Чеда.Навіщо я так з ним?.Напевно почуття гордості все зіпсувало.На вулиці вже зовсім темно,пора лягати спати.