Я в зеркале искал свою судьбу...

Елена Ярина
Я в зеркале искал свою судьбу ...
По мотивам стиховорения "Красимира Георгиева "Болезнь"

http://www.stihi.ru/2011/07/29/6524
Красимир Георгиев
БОЛЕСТ

Ще търся в огледалото съдбата си –
съдба ли е, или хазартна миза?
Ще имам ли до гроб добри приятели?
Приятелството стана архаизъм,
децата ни – музейна ценност,
семейството – кристална ваза,
професия – поет по бедност,
от тази болка как да се предпазя?
В косите ни поникнаха кокичета!
От тази болест как да се предпазя?
Сърцето ми, препълнено с обичане,
Разменя любовта срещу омраза.



Я в зеркале искал свою судьбу
Азартное занятие и только.
Друзей хороший не бывает столько.
И к небесам не шлю свою мольбу…

А дружба что? Заветная мечта?
Сегодня это слово устарело.
Как птицы дети разлетелись смело.
И оказалась в доме пустота.

Да, жизнь прошла. Уж волосы седы.
И только все душа моя болеет.
Судьба меня, наверное, жалеет,
Ведь столько в жизни утекло воды…

Один совсем.Болезни.Нищета.
Болею всей душой о взрослых детях.
Кто ближе их на этом белом свете?
И жизнь влачу до смертного креста.