Ось як бувае. Пiсня

Братислав Либертус-Кармина
ОСЬ ЯК БУВАЄ
(пісня)

1.
Наближається зима:
Будуть луки всі в снігах,
Заспіває заметіль про щось сумне.
Але в нас тепло було, -
Та шкода, що все пройшло,
І ніхто це літо нам не поверне.

Pr.:
Ось як буває, де літа крик дзвінкий,
Ось як буває, де щастя світла мить.
Ось як буває, де літо - ніби сон,
Ось як буває, розтануло.

2.
Ще собі повторюю,
Що любов я віднайду,
І що зможу повернути літо я.
Але навіть вітру сміх
З себе чую, з-за спини:
Так наївна і смішна моя мрія.

Pr.:
Ось як буває, де літа крик дзвінкий,
Ось як буває, де щастя світла мить.
Ось як буває, де літо - ніби сон,
Ось як буває, розтануло.


3.
Розлетілися птахи,
І не чутно співу їх,
Тільки шум залишився в гущавині.
Та навіщо і куди
Мушу я по листю йти,
Що шукаю я в цій пізній осені?

Pr.:
Ось як буває, де літа крик дзвінкий,
Ось як буває, де щастя світла мить.
Ось як буває, де літо - ніби сон,
Ось як буває, розтануло.

---
переклад з російської мови виконав Братіслав Лібертус
дата перекладу: 15.06.2014
оригінальная назва: "Вот как бывает"
виконує пісню: Юрій Антонов (Юрий Антонов)
посилання на оригінал тексту: http://www.stihi.ru/2005/10/07-881