Куды пайсци працаваць

Варужка Яешня-Тутошня
Куды пайсці працаваць

 Як я жадала размеркавацца ў НДІ ЭВМ. І баялася ў гэтым прызнацца, паколькі астатнія мае аднакурснікі зусім не жадалі туды ісці.
 - Там не даюць інтэрната. І там няма перспектывы росту. Хоць можна стаць добрым адмыслоўцам.
 А я так жадала стаць менавіта ім, "добрым адмыслоўцам".

 Я вывучала разам з усімі спіс арганізацый. Ад вялікай колькасці зарабаціла ў вачах. Ці то ручкі з паперкай у мяне з сабой не было, ці то мне проста было лянота спісваць якія-небудзь назвы.
 Але ў выніку я запомніла толькі адну доўгую назву, дзе патрабаваўся адзін чалавек, і дзе даваўся інтэрнат..
 ***
 Калі да мяне дайшла чарга, я назвала гэту доўгую назву.
 - Ужо занята, - адказалі мне.

 …І я разгубілася, і не ведала, што далей казаць…

 - Ідзі да нас, - пачула за спіной голас.
 - Куды, да вас, - абярнулася я на голас
 - У НДІ ЭВМ, - сказаў Цагельскі Ўладзімір Іосіфавіч…

 Я ўзрадавалася ў душы, але не паказала выгляду.
 - Добра, - сказала стрымана
 - Прапіска менская ёсць?
 - Не, але будзе, - зманіла я, і вырашыла, што як-небудзь абыдзецца…

 …І сапраўды, абышлося. Але гэта ўжо зусім іншая гісторыя…