7, 3 Фемея

Луцор Верас
                Femea (галл. яз) - самка. Російське слово «фамілія» вироблене від слова «фемея» - незаперечний доказ того, що російський спосіб життя максимально фемінізований. Які потреби у самки? - Пожерти, поспати, потрахатися! Це у мавп, а у цивілізованих мавп інакше? Звичайно ж, трохи інакше, бо цивілізована мавпа прагне прикрасити свій побут, бо прагне мати: автомобіль, будинок, дорогі меблі та одяг! Любов цивілізованої самки, це любов егоїстична, любов споживча, яка заперечує самопожертву заради добробуту коханої особи. Все своє життя я скрізь і всюди бачив споживацьке ставлення до того, що оточує людину. І перш за все, до своїх близьких: родичів, друзів і коханців. Звичайно ж, є винятки в інтернаціональній спільноті, але в розряд винятків потрапили тільки ті суб'єкти Буття, які виховувались в суворих моральних правилах.


                У мусульман, винятком є аморальний спосіб життя! У чому причина? Причина в Ісусі Христі і в Магометі! Бо за їх навчанням формувалися правила буття мусульман і християн. У результаті ми маємо беззаперечні докази впливу навчань Христа і Магомета на здоров’я націй:
                1) тільки 30% християн одружуються один раз в житті;               
                2) християнин, як мінімум, один раз в житті інфікується венеричною хворобою;
                3) відсоток уражених СНІД-ом та ВІЛ-інфекцією у християн неухильно зростає з року в рік;
                4) у мусульман немає венеричних захворювань, немає ВІЛ та СНІД-а, і мусульманські сім'ї не розпадаються.
                Що слід з цього приводу сказати? Тільки одне:
                «Слава тобі, Христе! За те, що завдяки твоєму вченню цивілізовані мавпи скоро вимруть».
                Як поводиться цивілізована мавпа? Про це розповідається нижче:


                Одного разу я допоміг одному молодому чоловікові уникнути великих неприємностей при його з'ясуванні відносин із групою блатних хлопців з 19-ї шахти. Так я познайомився з цікавою людиною, Олексієм Звірівським.

                Звірівський приїхав у Донецьк з Одеської області. Працював він на шахті за професією, що не вимагає фізичних зусиль, і в шахту він опускався не часто. Як йому вдавалося не бути звільненим за прогули, я не знаю. Одягався він галантно. Був прописаний в гуртожитку, але ночував там рідко. Він знімав в різних районах міста кілька квартир одночасно. Познайомившись з дамою, він вів її в ту квартиру, яка була на даний момент ближче. При зрості один метр, вісімдесят п'ять сантиметрів, він мав потужну статуру тулуба. При знайомстві з дамами (дівчата його не цікавили), він вимовляв «Жьора», а після невеликої паузи додавав «з Адеси».

                В трамвай він заходив на передню площадку. Велика, фізично здорова постать молодого чоловіка привертала до себе увагу пасажирів жіночої статі. Окинувши поглядом пасажирів, Льошка голосно виголошував:
                - К-г-г-м. Нема здоров’ячка, - і артистично пересмикував при цьому могутніми плечима.
                Пасажири трамвая у відповідь посміхалися. Після цього він прямував до дами, яка йому подобалася. З дамою він починав розмовляти напівголосно, але його було чути на весь вагон. Дама від нього словесно відбивалася, а Льошка її заспокоював:
                – Тихіше, тихіше, голубка, заспокойся. Я тебе сьогодні любити буду.
                Дама починала говорити більш люб'язно, після такої бажаної обіцянки, а потім переходила на шепіт. Проїхавши дві-три зупинки, воркуюча пара виходила з вагона і віддалялася для виконання хтивого бажання.

                "У книгах про жінок пишуть дурниці. Чесні жінки існують тільки в чоловічій мрії. Жодна жінка не відмовиться від «свіжини», якщо вона впевнена в тому, що її позашлюбна близькість з будь-яким чоловіком залишиться в таємниці. Якщо жінка тебе любить, то це не означає, що вона тільки з тобою має сексуальні стосунки, бо жіноча любов приймаюча, а приймач любові у неї зносостійкий і досить місткий. З жінками треба вміти розмовляти. Мені ще жодна жінка не відмовила" - переконував мене Льошка не в своїй привабливості, а в жіночій, природою продиктованій, полігамії.

                Якби не існувала жіноча полігамія, тоді Льошка, хоча б зрідка, отримував від жінок відмови, але цього не відбувалося. Життя його на хвилях часу пливло легко і святково, без особливих грошових витрат. Цікавився Льошка жінками красивими і вгодованими.
                – Гарні, повні жінки завжди безвідмовні та спокійні, і їх швидко та легко можна довести до оргазму. - казав мені Звірівський.

                Кілька днів поспіль Льошка демонстрував мені свій спосіб життя. Наприклад, він заводив мене в кафе. Привітавши красиву даму, що працює в цьому закладі, він замовляв страви. Ми їли й пили, а потім йшли з кафе, не розплатившись.
                – Жінки добре платять своїм коханцям за те, що мають можливість отримати сексуальне задоволення не тільки від чоловіка. Я цим користуюся, але зловживати цим не треба, тому у мене є кілька столових і кафе, де я можу безкоштовно їсти. Але я можу безкоштовно й одягатися! - похвалився Жора й розсміявся.

                Ми зайшли в універмаг. Жора підійшов до молодої, красивої і повненької продавниці:
                – Здрастуй, Люда. Давненько я тебе не бачив. Роботи у мене по вуха. Найближчим часом ми з тобою зустрінемося. Загорни мені, будь ласка, кілька пар шкарпеток і біленьку сорочечку, а то я вже зносився.
                Людмила мовчки загорнула і подала Жорі те, що він просив.

                Ми вийшли з магазину, а Льошка продовжує посвячувати мене в правила природних стосунків з жінками:
                – Якщо ти бачиш жінку не такою, якою вона себе демонструє, а такою, якою вона є насправді, і говориш з нею і поводишся з нею так, як це робиться з сексуально стурбованою самкою, тоді ти багатий і щасливий. Полюбивши одну жінку, ти прирікаєш себе на катастрофу в особистому житті, а люблячи всіх платіжноспроможних жінок, ти будеш багатим і щасливим. Щасливим, бо не будеш обдурений. Віра в цнотливість жінок, яка оспівується у книжкових романах, робить чоловіків рогоносцями.

                Одного разу Льошка довго вмовляв мене зайти в ресторан «Москва». Я категорично відмовився. Тоді він, купивши пляшку горілки, запросив мене в міністерську їдальню. У Донецьку знаходилося Міністерство Вугільної промисловості, а поруч з будинком міністерства, в будинку, в якому перебував концертний зал донецької філармонії, на першому поверсі була міністерська їдальня. У міністерській їдальні чистіше і порядніше, ніж в будь-якому кафе чи ресторані. Симпатична офіціантка, побачивши у нас пляшку горілки, запропонувала нам свої послуги, відкоркувала пляшку і розлила горілку по чарках. Олексій, спостерігаючи за діями офіціантки, сказав:
                – Офіціантка послужлива й зовні приємна, але вона не платоспроможна.
                Після їдальні Льошка все ж таки умовив мене зайти в ресторан «Москва».
                – Ми не будемо пити. Ми посидимо трохи за пляшкою пива і підемо, - пообіцяв він.

                Ресторан, є ресторан. Я не люблю змінювати своїх звичок і, замовивши кримський коньяк «чотири зірочки» і кримський білий «Мускат», заходився смакувати смачні напої. Зал був повний. Під звуки естрадного оркестру танцювало багато пар. Льошка пішов танцювати, а я звернув свою увагу на сусідній столик. За столом сидів хлопець з двома дівчатами. Одна дівчина була років сімнадцяти і відчувала себе в ресторані сором'язливо. Хлопець пішов танцювати з дівчиною старшого віку, а я запросив на танець юну, скромну особу. Під час танцю я сказав їй:
                – Тобі сімнадцять років. Ти прийшла зі своїм братом і його подругою. Так?
                – Так, - відповіла дівчина і здивовано подивилася на мене.
                Після танцю до мене підійшов Льошка:
                – Я там один на дві дами розриваюся, а ти не хочеш мені допомогти. Ходімо зі мною.

                Ми підійшли до столу. Стіл вишуканий, накритий на чотири персони. Дві дуже красиві дами, «вершки суспільства», одягнені у вечірні сукні з непоказними, але дуже дорогими прикрасами. «Знайшов ще одну годівницю» - подумав я про Льошку. Жінки злегка повні і молоді, але не мають, ні першої, ні десятої свіжості, бо утроби їхні вже були добре пошарпані.


                А взагалі, що таке – жіноча краса і жіноча свіжість? Одного разу, у вісімнадцятирічному віці я підстригався в перукарні. У цей час у перукарню увійшла похилого віку сива жінка і привела свого онука. Такої гарної жінки мені ще не доводилося бачити! Я маю на увазі внутрішню красу. Язик не повертається називати її не тільки бабусею, але навіть літньою жінкою! Вона була старою і сивою, але обличчя її і душа у неї були дівочими. Сині очі на білому обличчі, котре випромінює глибинний рум'янець душі, сяяли як зірки на казковому небі. Її тіло через тканину вбрання випромінювало, не рожевий колір молоденької дівчини, а білястий колір молодої цнотливої жінки. Видно було, що вона косметикою не користувалася. Джерело жіночої краси знаходиться всередині жінки, а декорації на оздобленому фасаді при гнилій серцевині викликають огиду.


                Познайомившись у ресторані з жінками, до яких мене привів Льошка, я запросив одну з них на танець. Після танцю, вибачившись, я опустився на перший поверх в туалет. У туалеті, розчісуючись перед дзеркалом, я вирішував питання: «Під яким приводом покинути неприємне мені суспільство?». Позаду мене стояв спортивного вигляду чоловік і уважно дивився на мене.
                – Ви загубили номерок від гардероба, - сказав він мені.
                Підкорившись стандартному прийому працівника спецслужби, я витягнув з кишені номерок і показав йому:
                – Ось він.
                Чоловік вихопив у мене номерок і пішов до гардеробу, а я пішов слідом за ним. Чоловік подав номерок гардеробникові:
                – Видайте йому одяг.
                Повернувшись до мене, чоловік промовив:
                – Ідіть звідси негайно, щоб уникнути великих неприємностей.
                – Підкоряюся, але стіл мій не сплачено, - відповів я йому.
                – Не турбуйтеся, ваш стіл я вже сплатив, - відповів чоловік і став підніматися по сходах на другий поверх до банкетної зали.

                Я неквапливо одягався, думаючи про те, в яку халепу потрапив «Жьора з Адеси». Одягнувшись, я повернувся до виходу з ресторану, але раптом ззаду себе почув бадьорий голос Жори:
                – Наш друг уже одягнувся, а ми міркуємо, куди він подівся?
                Льошка з дамами спішно опускалися по сходах. Не по своїй волі вони покинули зал, але я не став нічого питати, а вони не питали мене, чому я, нікого не попередивши, зібрався йти. Біля ресторану стояла чорна «Волга», в яку ми й сіли. Закриваючи за собою двері автомашини, я побачив знайомого чоловіка спортивної статури, який в цю мить вискочив з ресторану. Одна з жінок таксисту різко подала команду:
                – Поїхали! Швидше!

                Ми поїхали на одну з приватних квартир, яку Льошка знімав недалеко від мого житла. У квартирі з'ясувалося, що дами прийшли в ресторан зі своїми «крутими» чоловіками, а чоловіки віддалилися за окремий столик вирішувати партійно-спекулятивні проблеми, залишивши своїх дружин за столом без нагляду. Жінкам кілька разів через офіціанта невідомий прихильник передавав шампанське і лікер. Олексія жінки прийняли за цього шанувальника. Дізнавшись від нас, що ми їм не збиралися нічого передавати, жінки висловили обурення:
                – От злидні! А ми думали ..., що шампанське і лікер приносили від вас.
                Хвилин за п'ятнадцять після того, як ми приїхали на квартиру до Льошки, я пішов додому.

                Я ще спав, коли на другий день до мене прийшли Олексій з Женею й підняли мене з ліжка.
                – Вставай, підемо до нас, посидимо.
                – А де Віра Іванівна?
                – Вона поїхала додому трамваєм відразу ж після того, як пішов ти від нас.
                Ми вийшли на вулицю. Проходимо повз магазин.
                – Женя! – гукнув Льошка своїй дамі і красномовним жестом показав пальцями, що йому потрібні гроші.
                Вона подала йому двадцять п'ять карбованців.
                – Ви йдіть до мене. Там відкрито. Я заскочу на хвилину в магазин і прийду слідом за вами, - сказав Льошка і зник за дверима магазина.

                Ми зайшли з Женею в квартиру і сіли за стіл. Женя – жінка красива, вона греко-татарка, родом зі Старо-Бешево. Прийшов Льошка з пляшкою горілки і закускою. Випили, закусили, стали розмовляти. У мене з'явився сатиричний настрій. Згадавши про те, що гроші на випивку Льошка взяв у Жені, я звернувся до неї:
                – Женя, ти не думай, що у Олексія грошові труднощі. Він блазнює. Насправді, Олексій – мільйонер.
                Я не припускав, до чого призведе мій жарт.
                – Так, у мене гроші є, - сказав Льошка.
                Підвівшись, він витягнув з-за портрета, що висів над столом, великий целофановий пакет. Пакет був битком набитий великими купюрами грошей. Женя була здивована. Мене ж здивувати важко, але, тим не менш, я теж був здивований такою сумою грошей. Мені прийшла в голову ідея, скориставшись слушною нагодою, не прямо, так хоч побічно, назвати даму тим словом, на яке вона заслуговує:
                – Женя, ти знаєш, звідки у нього такі гроші? Він з кожного «хорька» бере по п'ять рублів.
                Я, безумовно, пожартував, але у Жені очі відразу ж стали злими. «Сказонув, зараз мені дістанеться» - подумав я. Женя повернулася до Льошки:
                – А ти з мене, скільки вже грошей здер? – й нагородила «Жьору з Адеси» дзвінким ляпасом.
                Льошка теж відповів їй ляпасом, але з поясненням:
                – А ти йдеш по більш високому тарифу у зв'язку з твоїм сексуальним невіглаством.
                Почалася бійка.
                – Припиніть! Я пожартував! - пробував я їх заспокоїти, але мене ніхто не слухав.
                Я одягнувся і пішов додому.

                За два дні я знову був у Льошки. Женя все ще перебувала у нього. Хвилин за двадцять після мого приходу до кімнати увійшла Віра Іванівна, жінка, яку ми відвезли разом з Женею з ресторану. Проходити в кімнату вона не стала, так і залишилася стояти біля дверей:
                – Женька, совість треба мати! Ти вже три доби тут «гудеш». Діти вдома плачуть: «Папа, де мама?». Твій чоловік прийшов до мене і сказав: «Привези Женю. Я бачив, як ти з Женею сідала в таксі. Якщо не привезеш Женю, тоді я змушений буду звернутися до міліції. Звичайно ж, тобі і всім нам будуть величезні неприємності по службі, але я змушений так вчинити». Женя, він не жартує! Бачила б ти його! Негайно збирайся додому!

                Багато разів ще приїжджатиме Женя до Льошки. Багато разів Льошка буде проганяти від себе Женю, але вона знову і знову буде відвідувати його. Зрештою, все це повинно було чимось закінчитися. Одного вечора до Олексія приїхала Женя і залишилася у нього ночувати, а вранці наступного дня Олексій збирався відправитися в шахту, тому що йому хоча б зрідка треба було виходити на роботу. Набавившись з Женею, Олексій намагався заснути, але вона його термосила, вимагаючи до себе підвищеної уваги і ласки. Нарешті Олексій не витримав жіночих атак.
                – Женя, зроби шахер-махер, - сказав Олексій.
                – Що ти маєш на увазі? - ласкаво запитала Женя.
                – Йди звідси на хер! - сказав Олексій і відвернувся до стіни.
                –Ти думаєш, про що говориш? Куди я піду о третій годині ночі? - обурилася Женя.
                Олексій піднявся з ліжка, взяв дорогі модельні туфлі Жені і викинув їх через кватирку на вулицю. Женя вискочила з квартири за своїми туфлями, а Олексій замкнув двері і завалився спати. Так закінчився роман Олексія з Женею.

                Мені подобалися худенькі стрункі жінки, а Звірівський захоплювався угодованими жінками, у яких були великі яскраво виражені сідниці. Схильні до повноти люди м'які, добродушні і поступливі, тому не закочують істерики при вирішенні спірних питань.
                – Що ти знаходиш хорошого в худих жінок? Що хорошого і поживного в кістках? Інша річ повна жінка. Візьмеш в руки, маєш вещь. Я ж не собака, на кістки не кидаюся, - казав мені Льошка.
                – Ну, це у кого який смак. М'ясо біля кісток найбільш смачне, а худенька жінка дасть чоловіку прекрасну насолоду, і потреби у худеньких жінок великі. Ти король з повними жінками. Проведи ніч з худенькою жінкою і подивися на те, як ти будеш почувати себе вранці.

                Одного разу при зустрічі зі мною Звірівський в захопленому стані сказав:
                – Я познайомився з цікавою, стрункою, худенькою жінкою. Бери свою подругу і приходь з нею сьогодні ввечері до мене на квартиру, а я приведу свою даму. Ми чудово проведемо час.

                У мене була подруга Алла, з якою я був знайомий вже декілька років. Я зрідка з нею зустрічався. Яскрава блондинка, з обличчям східно-прибалтійських народів, відмінного виховання і з вродженим смаком до всього прекрасного і гармонійного. Вона вміла скромно, але елегантно одягтися, і була відмінною співбесідницею в інтелектуальних бесідах. Мені з нею було легко і приємно в будь-який час доби і в будь-яких ситуаціях, але любові до неї, як і закоханості, я не відчував. У досвідчених чоловіків вона завжди викликала захоплення. Наприклад, я заходжу з нею в ресторан «Москва». На ній темно-сіра вечірня сукня з недорогими прикрасами із старовинного чорного срібла. Ми йдемо по залу в пошуках вільного столика, а всі чоловіки в ресторані припиняють розмови і зачарованими поглядами проводжають мою супутницю.

                Одного разу я запитав у Алли тільки заради того, щоб почути її відповідь на провокаційне запитання:
                – Чому б нам не одружитися?
                – Кілька років тому я пішла б за тобою на край світу, незважаючи на величезні втрати, і навіть назустріч смерті, але в даний час поняття життєвих цінностей у мене змінилося. Ти відмінний коханець, але поганий чоловік. Чоловіка доводиться обманювати і зраджувати йому, а з тобою це не вийде, тому в чоловіки ти не підходиш, - пояснила вона мені гранично ясно, точно і логічно жіноче поняття про честь, скромність і любов.

                Я прийшов з Аллою до Жори. Він познайомив нас зі своєю новою подругою, Валентиною. Валентина була років двадцяти п'яти. Русява жінка середнього зросту, з приємним миловидним обличчям, мала чудову фігуру з ледь помітною схильністю до повноти. Білі брюки і легка світла сорочка на ній були тією чудесною оправою, яка підкреслює красу дорогоцінного каменю. Валентина працювала в центральній поліклініці терапевтом. Інтелектуально розвинена, максимально інформована про все нове в науці і житті, і з тонким почуттям гумору, Валентина виявилася чудовою співрозмовницею. Для жінок, я – відлуння, дзеркало. З розумною жінкою я розумний, з цінителькою тонкого гумору, я – гуморист і т.д. Все залежить від того, який матеріал жінка кидає в багаття мого інтелекту. Що кине, те й отримає назад з багаторазовим посиленням. Завдяки своїй властивості в цікавій бесіді з двома інтелігентними розумними жінками я провів прекрасний вечір, де Льошка відверто нудьгував, бо ні в гуморі, ні в інтелекті він не був сильний. Серед ночі моя подруга вирушила додому, а я завалився на вільне ліжко й миттєво заснув.

                Вранці Льошка вийшов зі своєї кімнати, похмуро подивився на мене і мовчки пішов у ванну. Дивно. Завжди, кожного разу вранці після ночі, проведеної з жінкою, Льошка, красномовно поводячи своїми могутніми плечима, із задоволеною посмішкою на обличчі вимовляв: «Нема здоров’ячка». За сніданком Валентина злегка вдарила долонею Жору по товстому стегну і з легкою іронією промовила:
                – Мила моя жіночка, я за всю ніч так і не зрозуміла, за що тебе мої подруги розхвалювали?
                Цими словами Валентина висловила, не тільки зневажливе ставлення до Льошки, але подала мені недвозначний натяк про те, що вона не відмовиться перевірити і мої сексуальні здібності. Але даремно, бо жінок я не ділив зі знайомими мені чоловіками, так як секс, в моєму понятті, суто особисте і строго індивідуальне проведення часу, яке не підлягає публічному обговоренню. Я знаю про те, що жінки мене розхвалювали, дорікаючи іншим чоловікам у тому, що вони не такі як я. Це мені приємно було чути від чоловіків, але викликало у мене й почуття невдоволення.

                Валентина сказала мені, що вона є секретарем донецької філії всесоюзної організації «фадєєвців» і пропонує мені стати членом цієї організації.
                – У нашій організації дуже цікаві й потрібні люди. Я впевнена в тому, що, познайомившись з тобою, члени нашої спілки приймуть тебе без заперечень, - агітувала мене Валентина.

                Скориставшись пропозицією, я за тиждень опинився в цікавому пікантному колективі. На мій подив тут я побачив і тих двох жінок, яких Льошка викрав з ресторану. Тут я дізнався про те, що «фадєєвці» були не тільки в Донецьку. Вони були у всіх великих містах країни і навіть в Магадані. Всі вони підтримували тісний зв'язок між собою і надавали один одному необхідну допомогу. Основна мета – збір інформації про все важливе в країні і про всіх впливових особах, що не представляло ніякої труднощі, враховуючи те, що близько 70% членів організації були дружинами великих радянських керівників. Хто стояв за спиною «фадєєвців», і хто керував ними, я не знаю. У всякому разі, ця організація була «золотим дном» для Мосада, ЦРУ та інших розвідувальних органів держав, ворожих СРСР.

                Довідавшись все, що було можливо, я покинув організацію, в якій розважалися дружини крутих радянських керівників. Не секрет, що розважалися ці жінки на комулядках зі своїми коханцями. Розпуста, збочення чого б то не було, все, що не вписується в рамки здорової моралі культурної спільноти, моєму організму було неприйнятне. Якщо я щось і бачив, то лише як свідок, за умови що моя присутність мною терпима і не несе за собою моральної та кримінальної відповідальності.

                Я покидав це співтовариство добровільно і з мовчазної згоди всіх її членів з тієї причини, що в самий невідповідний і в найнесподіваніший момент я називав впливову людину в присутності свідків тим визначенням, яке вона заслуговувала. Називав яскраво, точно, в завуальованій сатиричній формі, легко прийнятою як за гумор, так і за сатиру. Всі сміялися, а герой мого висловлювання намагався приховати свою образу. Я вивчав життя. Отримавши максимум інформації, я залишав суспільство, навіть якщо воно і було хорошим, що, в принципі, не зустрічалося. Як я вже говорив, гарне об'єднання людей може бути тільки на основі кровного споріднення національної культури. Всі інші об'єднання переслідують підленьку мету. Винятків я не зустрічав. Гасла хороші, ідеї святі, а основна мета, приховувана за словесними лаштунками, підла, антигуманна. Непорядні відносини в родині приховати від дітей нікому не вдасться. Непорядні відносини в інтернаціональних родинах і спільнотах, і непорядність в інтимному житті формують світогляд і характер підлої людини, і це сторицею повертається спільноті.

                Одного разу на вечорі молоді в палаці культури ДК шахти «17-17 біс» я був запрошений красивою жінкою на дамський танець. Я помітив її ще до цього запрошення. Вона розмовляла з двома відомими мені молодими жінками, які працювали в партійних органах. Під час мого танцю з цією жінкою її подруги кудись зникли, як я здогадався, спеціально для того, щоб я, підкоряючись лицарській етиці, не залишив свою партнерку по танцю на самоті. Я не був втішений вчинком подруг моєї партнерки, бо мені тепер мимоволі довелося бути кавалером дами на весь вечір.

                Молода, красива жінка була відповідальним партійним працівником і близькою родичкою заступника міністра сільського господарства. Прізвище заступника міністра називати не бажаю, бо за цим чоловіком в моїх архівах нічого поганого не числиться. Красива молоденька жінка була приємного для чоловіка зросту, мала фігуру Діани, від якої очей важко було відірвати. Голос її був голосом німфи, який слухати хотілося нескінченно довго, не вдумуючись в зміст розмови, а сміх її, залежно від обставин, міг бути подібним звучанням веселого дзвіночка, або ж, дзюрчанню весняного струмочка. Ймовірно, вона виховувалася в умовах, подібних вихованню гейш. Звичайно ж, попит на таких жінок досить високий серед впливових партійних працівників, особливо в часи проведення зборищ «по шостому питанню». Своєю чарівною красою вона притягувала чоловіків як магнітом. Ймовірно, вона ніколи не відмовляла собі в тісному спілкуванні з чоловіками, у зв'язку з чим, функції її дітородного органу були порушені ґрунтовно, без надії на покращення. Це виявилося вагомою причиною того, що наші з нею зустрічі досить скоро припинилися.

                Одного разу на танцях у палаці культури імені Івана Франка вона підійшла до мене:
                – Володя, в чому справа? Чому ми не зустрічаємося? Чому ти мені не дзвониш?
                – Я вирішив припинити наші зустрічі остаточно.
                – Чому?
                – Я шукаю собі нормальну дівчину, щоб з нею одружитися.
                – Чому не зі мною?
                – Ти в усьому хороша, але є одна вада. Кожного разу, після нашого короткочасного інтиму ти довго хворієш, тому, якщо ми одружимося, я буду змушений шукати собі коханок. Я ж хочу мати інтимні стосунки лише з однією жінкою.
                – І що з того? У тебе будуть коханки і у мене будуть коханці. Що в цьому поганого? Аби про це не було розголосу. Головне в тому, що ми – цікава пара. З твоїми інтелектуальними здібностями і зовнішніми даними можна дуже високо піднятися по соціальних сходах, а мої друзі і родичі тобі в цьому допоможуть.
                – Дякую за пропозицію. Незаслужене особисто мною положення в суспільстві мені не потрібне. Прощай.

                Вона пішла від мене, а за п'ять хвилин мене запросили в штаб комсомольського патруля і спробували мене побити. Після удару по моєму горлу я сказав:
                – Недобре ви поступаєте, виконуючи волю жінки, навіть, якщо вона і впливова.
                – Якої жінки? - постаралися уточнити у мене.
                Я назвав ім'я жінки і її посаду.
                – Ти повинен негайно покинути палац культури, - наказали мені в штабі КП.
                Прийшлось підкоритися наказу, та не надовго, бо за десять хвилин я знову повернувся в палац культури.