Тэст сумеснай работы каналау

Варужка Яешня-Тутошня
Тэст сумеснай работы каналаў

 Запускаючы свой тэст сумеснай работы каналаў на вялікай ЭВМ, я адчувала сябе Вялікім Дырыжорам. Вось, набрала каманду і націснула ўвод на клавіятуры. Вось, загудзелі, закруціліся цяжкія барабаны магнітных дыскаў, заторгаліся, закруціліся ўзад-наперад шпулькі магнітных стужак, замігацелі малюнкі на маніторах, зашасталі злепленыя ў кольцы перфастужкі, засакатаў шырокі друк. Прыгажосць. Аркестр сапраўдны.

 І пайшла я запускаць свой тэст у сістэме віртуальных машын (СВМ). Толькі пачала працаваць, як СВМ завісла. Усё сядзяць, чакаюць, пакуль яна адвісне.
 А я, самая нецярплівая, тэлефаную аператару і лаюся:
 - Што такое? Чаму СВМ вісіць?
 Аператар перазагружае сістэму, і ўсё пачынаецца спачатку. Толькі пачала працаваць, як усё завісла.
 Я зноў тэлефаную аператару і лаюся:
 - Чаму ў вас СВМ так дрэнна працуе? Увесь час завісае!...

 Паклікалі адмыслоўца, каб ён разабраўся ў чынніку завісання.
 Разбіраўся ён, разбіраўся. І потым мне паведамляюць, што гэта я сваім тестам падвесіла ўсю сістэму. Працэсар, як атрымалася, цярпліва чакаў, пакуль скончыцца мой бясконцы ўвод-вывад, чакаў, і больш нічога не рабіў.