Кто он такой??

Наталья Кварталова
Зовсім чужий та невідомий хто він такий ? Невідомість та незвідність його галактики заводить мене в оману в своїй голові складаю пазли та отримую готову картинку, а чи справжня ця картинка ? чи майстерна підробка яку важко відрізнити від оригіналу. Життєвий досвід не допомагає, а значить я поганий експерт. Внутрішній голос мовчить, погано. Допомоги не чикай роби свій вибір сама. Може все це ілюзія, ілюзія обману.
Серед безмежного простору інтернету знайшла його. Може іграшка, видуманий персонаж. Невідомо, навіщо ці всі розмови чи буде цьому логічний кінець. Час проходить та летить коли я це писала своєю рукою то було зовсім інше століття мого мозку, ось набираю написаний мною текст на у свій штучний мозок компютор і довожу до вашого відому що всьому прийшов логічний кінець. Скайп мовчить, контакт не відповідає його штучний мозок увімкнений та він мені не відповідає та не пише. Не засмучуюсь, немає обіди, хороше знайомство, та весело проведений за монітором час. Може колись позвонить та напише я відповім тому що нічим не зобов’язана угоди не було о тож і обов’язків не має. Це одне знайомство яке нікому не зашкодить. Проходить час і я разом зі своєю сімєю відпочиваю в Севастополі купаю дітей в морі та промені сонця лоскочуть їм  животики і тут я згадую, що в мене є хороший знайомий в Севастополі моряк Папай .