Радiсть

Олена Братель
Спочатку був ранок. Насуплений і ображений на весь світ, який непривітно зиркав у моє вікно, ніби відмовляючи мене від виходу надвір. Потім було побачення з вітром. Знахабнілим і  самозакоханим, який безсоромно підкидав моє волосся в різні боки, абсолютно не думаючи, що робить мене схожою на величезну русяву кульбабу. Після того була злива. Пустотлива і по-дитячому щира, яка грайливо кидала на мене пригорщі величезних краплин, легко оминаючи сором'язливу оброну моєї парасольки. А надвечір були квіти. Оберемок дрібненьких білих зірочок, схожих на мініатюрні ромашки, а поміж ними - ледь пом'яті спіднички польового маку. Такий от червоно-біло-зелений усміхнено-квітчатий настрій наприкінці дня. Зараз вечір пригортає мене до свого серця, турботливо накинувши мені на плечі м'яку хустку спокою. Ось-ось я розчинюся у порцеляновій чашці з п'янким трунком ночі, передивляючись у снах яскраву мозаїку сьогоднішнішніх вражень, щоб завтра прокинутися від ніжного вранішнього поцілунку незбагненного щастя.