Найкращий чоловiк

Григорий Божок
        (З  Світлани  СЕШ)
Господи…Ну  як  же  таке  сталось,
Що  я  одна  цей  доживаю  вік,
Чому  життю  так  гірко  забажалось,
Що  ти  мені – найкращий  чоловік?

Для  мене  інших  чоловікІв  нема  на  світі
Хто  б  серце  запалив,  у  душу  щоб  проник,
Кого  б  щодня  чекала  я,  надіючись  щомиті,
Що  з’явиться  мені  найкращий  чоловік.

ОбрАз  не  бережу,  давно  за  все  простила,
З  них  біль  і  жаль  та  докір  зовсім  зник,
Пробач  і  ти  за  те,  що  так  тебе  любила,
На  все  життя  моє  найкращий  чоловік.

Не  милувала  доля  наші  добрі  почуття,
З  тобою  разом  вже  не  будемо  повік,
Мистецтвом  є  любить  в  розлуці  все  життя,
Мій  найдорожчий  і  найкращий  чоловік.

Та  все  ж  колись  зустрінемось  з  тобою-
Щира  любов  в  мені  палатиме  весь  вік,
ШкодА,  що  ти  давно  живеш  з  другою,
Найкращий  на  землі  в  моєму  серці  чоловік.
               14.05. 2014р., Київ