Навпiл на двох. Текст пiснi

Братислав Либертус Новинки
НАВПІЛ НА ДВОХ
(текст пісні)

1)
Цілий світ на двох, навпіл ти і я.
Половину я себе тобі віддав.
Половину тебе я собі узяв -
Ми тепер удвох - на двох.
І ми - незламні.

Pr.:
Ось моя сила, брате, - бери, тримай!
Де твоя рука? Мені руку дай.
Де твоя спина? На мою зіпрись,
Я туди дивлюсь, ти туди дивись.
Не здолати нас, - ми, як близнюки,
Одне одного читаємо думки:
Очима в душу - рука на пульсі.
Душею в очі - рука на пульсі.


2)
Навпіл я і ти, навпіл бід на двох,
І на двох заслуга наших перемог.
Ми єдині з тобою, - отже, з нами Бог,
І виходить, що ми - утрьох.
Ми - нездолані.

Pr.:
Ось моя сила, брате, - бери, тримай!
Де твоя рука? Мені руку дай.
Де твоя спина? На мою зіпрись,
Я туди дивлюсь, ти туди дивись.
Не здолати нас, - ми, як близнюки,
Одне одного читаємо думки:
Очима в душу - рука на пульсі.
Душею в очі - рука на пульсі.


17.05.2014
Братіслав Лібертус


стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/2014/05/17/911