разом?..

Кларк Дарья
душа в мені кричить,горить,
можливо ти для мене все?
і слова..слова..важливі?
ніби.. ні!
коли зі мною ти, тоді важливий тільки ти!
і сині очі.чи голубі?
що скажеш ти?
хоча..це не важливо.
з тобою я в вогні.
згорю! і вже мене немає..
та поки ще я є, я буду дихати тобою.
можливо це чи ні?..

можливо все..
як думаєш,нас вистачить навіки?
так..і ні..
покинути тебе - зрадити себе
та чи важливий нам цей вибір?
ти все зі мною..міцно обіймаєш.
та ледь відпустиш- до тебе знов прийду!
постукаю у двері.й залунає твоє тихеньке:"я тебе чекав.."

і знову тиша..валять ліс.
мені здається так і коханні нашому вінець..
чи що ти скажеш?
не мовчи ти!не мовчи!
ти розумієш я піду?!
і темніє небо..і в серці пусто.на дворі - заметіль.
ти лиш постукаєш у двері й навіки почуєш ти моє "ти тільки мій!"..