А я за тобою - як за рiкою. вип

Братислав Либертус-Кармина
А Я ЗА ТОБОЮ - ЯК ЗА РІКОЮ
(текст пісні)

1.
Тече собі річка, спокійно і мрійно,
А вітер на хвилях її спочива.
Цілую тебе в своїх мріях постійно,
Шукаю до серця чуттєві слова.

Pr.:
А я за тобою - як за рікою,
Швидко минає, плине наш час!
З тобою зіллюся, бо ти - моя доля,
Бо ти - ідеал мій, для мене якраз.

З тобою зіллюся, бо ти - моя доля,
Бо ти - ідеал мій, для мене якраз.

2.
Ти утікаєш, мов річка з долоні,
Наздоганяю твій плин, що тече.
Якби ж то могти без тебе - я б тоді
Не рвався до тебе, як вітер у степ.

Pr.:
А я за тобою - як за рікою,
Швидко минає, плине наш час!
З тобою зіллюся, бо ти - моя доля,
Бо ти - ідеал мій, для мене якраз.

З тобою зіллюся, бо ти - моя доля,
Бо ти - ідеал мій, для мене якраз.

20.02.2014
Братіслав Лібертус-Карміна