Память сердца

Фелиз Унца
Брошу в небо окурок "Памира"
И глоток отопью я вина
Пусть душа прочь несется из тела
Видно жизнь свою прожил сполна

Тяжко видеть мне мир в разрушении
Грустно видеть мне нищий народ
Что влачит свою долю в забвении
Доедая сухой бутерброд

Не могу я смотреть на солдата
Что живым до Берлина дошел
И своих вспоминаю ребят я
Кто с афгана домой не пришел

Память душу терзает крюками
Рвет на части, на лоскуты
Мой народ был "замолен" церквями
Но в церквях поселились скоты

Нет, не брошу окурок "Памира"
И на землю я вылью вино
Если жизнь я прожить не осилю
Знать иного пути не дано

Меморија од срца

Баци опушак у небо " Памир "
И ја гутљај вина Отоп
Некадуша се одвија далеко од тела
Сеен његов живот у потпуности живео

Тешко да ме види у уништавању света
Сад да ме види сиротињу
То вуче свој удео у заборав
Доеду суву сендвич

Ја не могу да погледате војника
То је жив у Берлину
И њихова деца , сећам се
Ко са авганистанским није дошао кући

Меморијске мучи душа куке
Цепања на комаде
Моји људи су " Праи " цркве
Али у црквама настанио стоку

Не , не бацајте гузу " Памир "
А на терену , ја ћу сипати вино
Акоживот живим није у стању да управља
Знају други начин дато