Sometimes-7 Lite pa svenska

Андрей Никитин Андерс Ларссон
Astrid Lovisa S;LLSTR;M
Anders Varg LARSSON
Sometimes-7 : Lite p; svenska...
Taken from..."Fr;n Valborg till Valhalla" -
ENTREE A L`INFINI Part II... and Varg`s FB-sida...
F;r Johanna, Lucia , Boris , Kari , Stefan , Stieg...
Och f;r dem som nu lever...och tror...och ;lskar...

"N;r du flugit upp - och f;ll ner ...och sedan kom upp igen. Du kan k;nna k;rleken och hat. 
N;r du ;lskar - det finns ingen k;rlek p; tv;ng och k;rlek f;r pengar. Och du ( ;ngel p; jorden ) kan flyga till - var du vill, med vem du vill... Livet ;r mycket enkel..Om ;ngel fl;g inte till dig - du fortj;nar inte det.
N;r du ;lskar - ;r du redo att sl;ppa det. Och...om det ;r din ;ngel...en verklig...
hon kommer att finnas med dig. Och...om hon inte kommer...det betyder : 
Du ;lskar inte, du spelar p;  k;rleken. Trodde du att - du ;r NUMBER ONE.
Men...;ngel p; jorden ;r b;ttre ;n jag...Som l;tt ;r det - ;lskar  ;ngel i himlen , som ;r det sv;rt - ;lskar ;ngel p; jorden..."
"Natten ers;tter en dag, men p; morgonen igen solen skina p;..det kommer att bli regn...som t;rar av f;rlorad k;rlek. Ljusen ;ver en regnb;ge ;ver ;stersj;n...Dimman d;ljer oss alla. Och vi vet, att alla sanningen. Vi kommer att vara i andra, och v;rlden kommer att f;rbi. T;rarna kommer att torka ut, ;lskar drar tillbaka fr;n oss..Och alla kommer att ;terg; till - med f;rsta solsken. V;r v;rld - det ;r en o;ndlig v;g. Gul sand p; stranden och den bl; ;stersj;n...
Och vi kommer att se ETERNITY....."
" Ibland tror vi...att vi kommer ingenstans. Runt natten. H;rd frost binder v;ra sj;lar. R;relsen l;ngsam. K;nslor f;rsvagas mer och mer. Det verkar -  m;rkret f;rbrukar oss. Vi litar inte p; varandra. Vi skadar varandra. Och kanske ingenting kan f;r;ndras. Punkt utan ;terv;ndo. Och halv sanningen ;r v;rre ;n en l;gn...
Men pl;tslig h;nder det. Vi b;rjar att s;ga vad som vara r;dda att s;ga. Och vi b;rjar f;rst; varandra. Och n;r vi tror p; varandra - vi ser o;ndlighet. Namnet p; denna o;ndlighet ;r LIVET. Vi b;rjar att ;lska livet. Livet b;rjar att ;lska oss. Och - vi ;lskar varandra - n;r l;gn och halv-sanningen g;r ifr;n oss. Vi ;r uppriktigt med varandra. Och d; kan vi det vi m;ste.
ENTREE A L`INFINI "

"Vad ;r Gud ? och att det finns en dj;vul ? Var ;r de ? I himlen ? eller de ;r i helvetet ? och, kanske, h;r p; jorden ?
- i v;ra ;nskningar - ;ppen och dold...
Det inom oss - de ;r sammanfl;tade...vem vet vad som kommer att h;nda from detta ? Svartvit krans av v;ra k;nslor. Aldrig sl;tt !!! ENTREE A L`INFINI..."
"Svenska Wikipedia : TABU ;r n;got som allm;nt uppfattas som antingen mycket F;RBJUDET eller alltf;r heligt f;r "vanliga" m;nniskor att uttf;ra..."
"...you thought, can i write it here ? I do not see anything wrong with that.
Why not ? and...project does not exist without you..well..
IBLAND tror jag att jag ;r en geni. IBLAND tror jag att jag ;r komplett idiot. Ibland ;nskar jag att avsluta det hela - varf;r ;r det nodv;ndigt ? Allt i denna v;rld m;ste avsluta. Hur l;nge kan jag skada mig sj;lv ? IBLAND sm;rtan blir outh;rdlig. D; kommer jag galen , dricker vodka...och d; vill jag gl;mma dig. D; hatar jag k;rleken.D; vill jag att du inte har i mitt liv. D; kommer jag mig fri...och sedan...Jag vaknar kallsvettig och inser att utan dig..uhh..det finns bara tomhet. Jag ser denna tomhet , denna ;ppna v;rldrymd. Jag f;rst;r att jag inte kan g;ra n;got.Jag f;rst;r att jag kan g;ra vad som helst. Jag blir arg - och jag vet bara en sak - att jag kan inte leva utan dig. Jag f;rst;r att du vill att jag ;ndrar . Jag f;rs;ker - men det visar sig inte alla. Jag f;rst;r ingenting , jag f;rst;r allt.
Jag ylar som ;n varg p; m;nen. Jag b;rjade skriva boken , boken d;dar mig. Jag f;rbannar det ;gonblick d; jag f;rst s;g dig. Men jag tackar God f;r det som h;nde. Jag ser inte mig sj;lv utan dig. IBLAND hatar jag dig - men sedan inser jag att det ;r hatar jag mig sj;lv f;r det att inte mycket har f;r;ndras.
Jag vet vad du ;r b;ttre ;n mig. Och jag ;r redo f;r vad som helst...f;r dig...
Jag vaknar p; natten med fasa vad du ;r inte runt. Och d; f;rst;r jag att det finns v;rld , och d; f;rst;r jag att det finns ljus , och d; f;rst;r jag att det finns liv. ALLT ;R DU...tvinga ;nden...Jag f;rst;r att jag ;r komplett idiot...men...
Bli min fru , Astrid Lovisa !  i f;rsta g;ngen s;ger jag detta p; svenska...
Bli min fru , Astrid Lovisa S;llstr;m , min kanin , jag ;lskar dig...I.... I Love Youuuuuuuu"......