Нема сл з, розтали в темнот...

Елена Высоцкая-Константинова
                Ни один человек не заслуживает твоих слёз, а те,            
                кто заслуживают, не заставят тебя плакать.
 
                Габриель Гарсиа Маркес
Не дивися мені в очі, я плачу,-
Сльозами вмилася душа.
Коли ще я тебе побачу?
Тепер я стала чужа...

          Сльози не зрони, вона лиш вода,
          А серце б'ється так сильно.
          Знову ти йдеш, покотилась сльоза.
          Все неправильно і безжально.

Вже не плачу я, а кричу,-
Злилися сльози із дощем.
Я знову, як вона, тоді, мовчу.
Розлетілися слова ущент!

          Сльози не зрони, вона лиш вода,
          А серце б'ється так сильно.
          Знову ти йдеш, покотилась сльоза.
          Все неправильно і безжально.

Нема сліз, розтали в темноті.
Душа біжить на волю...
Знову солодко мені,-
Більше нема болю!