Гомель, як заручник

Татьяна Ульянина-Васта
Маленька Португалія грудня 1940 сумна і світла в очікуванні неминучого вторгнення. Португалія Антуана Екзюпері , яка вже не вірить в примарне щастя , але ще не жахнувшись прийдешньому попелу , що буде падати на місто разом з дощем несучи залишки жертв нацистських крематоріїв на поля Порто .

Коли читаєш як воно все тоді починалося , то дивуєшся - як їм пощастило. Португалія . Жах , що спустився на Європу в ту зиму 1940 р., був немовлям у порівнянні з сьогоднішнім днем.

У Гомелі провели всіх трасовіков на Схід , погнали всі тексти з терористичними операціями , які вже забрали життя сотень людей на всіх континентах , досі риють якісь караванні стежки з постачання наркотиків
, Треба думати , в обидві сторони від Білорусії , пустили на органи всіх кого вважали за потрібне .

Благословенне місто . Тобі не забудуть навіть після Армагедону . Сподіваюся збережуть і назва . Може бути , зроблять прозивним - нехай остовпівали . Тоді , коли Розум переможе те, що тут відбувається з людьми.

Ми намагалися посміхатися через силу - але сил не залишилося.

Ходорковський плакав на Майдані розповідаючи про свободу . Може бути , здалося . Проте , виявися в Німеччині , нехай тільки на хлібі і воді - але без розборок хто кому повинен за яку проводку постачання наркотиків або людського планктону - ймовірно , я б теж заплакала про справедливе і милосердного Бога , який пошкодував людини і вивів до людей.

Він писав , а ми ще не знали , що це буде про нас :
 "І я казав собі: Головне - щоб десь зберігалося все, чим ти жив колись. І звичаї. І сімейні свята . І будинок , повний спогадів. Головне жити для того , щоб повернутися ... Я відчував : сама суть моя в небезпеці , від того що так крихкі далекі магнітні полюси , без яких я - ніщо . Мені загрожувала небезпека дізнатися достеменну пустелю ... "