Канон Андрея Критского Вт. , Песнь 1

Алкора
ВТОРНИК ПЕРВОЙ СЕДМИЦЫ ВЕЛИКОГО ПОСТА

Песнь 1.

Прославлю Бога, моего Отца,
Чтоб стать душе причастной воскресенью,
Помилуй Боже грешного глупца,
Меня помилуй - и найду спасанье.

Во мне убийства Каинова грех-
Через него в себе тревожу совесть,
Душа моя, устав от злых утех,
Деяний лицемерных пишет повесть.

Я Авелю в делах не подражал,
И дар мой не принес Тебе усладу,
На жертвенник легла убийства ржа
Там, где Тебе безгрешной жертвы надо.

Как он, и я из нечестивых дел
Построил жизнь, во всем был невоздержан,
Вот потому так близок стал к беде,
Был на пути неправедном повержен.

Горшечник, что живит дыханьем прах,
Ты нашу плоть творишь - дыханье, кости,
Как искупитель, смертью смерть поправ,
Раскаянием к спасенью строишь мостик.

Перед Тобою все мои дела,
Как будто язвы в теле, что нанес я
Себе бездумно помыслами зла,
Разбойником лихим с повадкой пёсьей.

Я согрешил - к ответу призови.
Как блудный Сын, я встану пред Тобою,
Даруй мне слёзы веры и любви,
Умасти раны грешного изгоя.

Оригинал (церковно-славянский):

Ирмос: Помощник и Покровитель бысть мне во спасение, Сей мой Бог, и прославлю Его, Бог отца моего, и вознесу Его: славно бо прославися.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Каиново прешед убийство, произволением бых убийца совести душевней, оживив плоть и воевав на ню лукавыми моими деяньми.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Авелеве, Иисусе, не уподобихся правде, дара Тебе приятна не принесох когда, ни деяния божественна, ни жертвы чистыя, ни жития непорочнаго.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Яко Каин и мы, душе окаянная, всех Содетелю деяния скверная, и жертву порочную, и непотребное житие принесохом вкупе: темже и осудихомся.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Брение Здатель живосоздав, вложил еси мне плоть и кости, и дыхание, и жизнь; но, о Творче мой, Избавителю мой и Судие, кающася приими мя.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Извещаю Ти, Спасе, грехи, яже содеях, и души и тела моего язвы, яже внутрь убийственнии помыслы разбойнически на мя возложиша.
Помилуй мя, Боже, помилуй мя.
Аще и согреших, Спасе, но вем, яко Человеколюбец еси, наказуеши милостивно и милосердствуеши тепле: слезяща зриши и притекаеши, яко отец, призывая блуднаго.

продолжение см. http://www.proza.ru/2014/03/06/1514