***

Ли Лиа
Я хочу курити. Я хочу вдарити пальцем по запальничці. Вдихнути цигарку. Відчути аромат диму. Це приємно…Я хочу «доїсти» цигарку і заснути. Всередині, щоб палахкотів мій дим, а я його чула.
Я хочу курити. Це так класно насолоджуватись кожної цигаркою. Вона ніби дає мені новий поштовх.
Я хочу курити. Це прекрасна можливість забутись, проте в той самий час згадати все.
Я хочу курити. Це шкідливо, але це приємно.
Я хочу курити. Цигарки коштують дорого. Можливо, краще поїсти щось взяти в магазині?
Я хочу курити. Соромно перед батьками, що виховали таку непристойну доньку.
Я хочу курити. Але ж сестра моя палить, що мені не можна?
Я хочу курити. Зараз візьму татову цигарку, вдарю пальцем по запальничці і вдихну свій улюблений дим…
Ні, я не буду курити. Інколи потрібно не робити те, що хочеш чи все ж буду?