Як пiць даць

Кабердин Владимир
Прачынаецца неяк беларус, можа й палешук, пасярод мора ў невялічкай лодачцы. Можа і пасярод самага вялізнага акіяна, бо берагоў і ў міражы на небе не праглядаецца. Пашкроб патыліцу сабе левай далонню, ды й кажа:
- Не, гэта яшчэ не Беларусь.
І перакуліўся на другі бок.
....

Пайшла неяк кабета ў лес па грыбы не адная. Хадзіла-хадзіла, шукала-шукала ды й з канцамі знікла.
Можа й рай у будане, але адзін я са сваёй кабетай у лес не хадок.

....


Пра гусей

Сустракаюцца два гуся. Прывет-Прывет. Адзін другому
- Вячэраў?
- Не
- І я не, а хоць шчыпануў?
- Ды дзе ж шчыпанеш, калі яна мне яйкі пакінула, а сама да тваёй пайшла лясы тачыць!?
- Дык мая не ў тваёй?

...

Адчапілася адное яблыка ад яблыні. Паспрабавала у адрозненні ад астатніх як мага далей адкаціцца. Трапіла ў Англію сямнаццатага стагоддзя да нейкага Ісака, і цяпер ужо некалькі стагоддзяў людзі кіснуць са смеху з ягонага статуту сусветнага прыцягнення. А што ж вы сабе хочаце?
НютаН!

...

Весна- красна

украінец
- Нема, хлопці, ничого краще, як украинску мову слухати

беларус
- можа й так, але й тутака не пекла, каб нешта раіць

русский
- да вам и не снилось то, что я на русском языке могу за..рачить.