Cennetim ve Cehennemim

Лейла Камал
Sana o kadar kizgin, ve kuskunum ki, o kadarligina ancak Derya kadar diye bilirim. Sen deryanin ta o tarafinda, ben bu... Yuzerek o deryayi gece bilirmisin, Benim icin? Gelib gonlumu ala bilirmisin ? Hayir !
Yuzemessin! Cunki sen ne yuzmesini bilirsin, ne de aff dilemesini. Sen bir tek susmasini bilirsin...
Susarak hersheyin kendi kendine gececeyine inanirsin ancak. Sanki susunca her shey duzelicek, yoluna girecek. Ama sen susunca, benden kacarsin.
Sen benden kacinca , ben senden daha hizli kacmayi isterim .
Cehennemin dibine ... Cunku Benim cennetim de cehennemimde bu dunya oldu. Cennetin kapilari, senin yaninda oldugum zaman bana acilirken, senziz gecen her bir dakikam, cehenneme goturdu beni. Cennetimde ne kadar mutluluktan kanatlandimsa, cehennemimde umutsuzluktan, elacsizligimdan bir o kadar da kahr oldum. Bin kere oldum. Bin kere kollarinda dirildim. Sen oldurdun, sen diriltdin. Zira bunu yapman icin bir kelimen yeter!