He s like a dream

Ирина Манжос
В житті кожного є людина - ковток повітря. Її відсутність - просте існування серед сірої маси, її присутність - можливість вдихати повітря в повні груди. Ось Він для мене така людина. І хоч мені постійно повторюють, що не можна присвячувати своє життя тому, хто здатен ходити і може піти в будь-який момент, я й так не робила. Тут ситуація інша.
Все почалося з Його простого короткого повідомлення "Ти красуня!". Воно для мене нічого не означало. Воно мене навіть не зачепило. Все почалося три роки тому. Проста пропозиція дружити. Жодних зайвих слів. Жодної оригінальності. Все просто. Але ж в простоті і ховається особливість.
Три роки тому я почала жити музикою. Випадковість? Не думаю. Він, як улюблена пісня, яку я завчила ще в дитинстві, або в якомусь із попередніх життів, і забула, що знала її, доки не почула знову.
Особливість в Його кожній фразі, в кожному запитанні. Особливість в посмішках, які Він
надсилає в паперових конвертах по пошті. Особливість в кожному малюнку. Особливість в тому, що я відчуваю споріднену душу через 7474 кілометра.
Тут зайві слова. Тут зайва рифма. Єдиний правдивий факт - Він - найкраще з того, що траплялося в моєму житті.
Він - загублений, далекий та одинокий, Він - незвичний, як янголи, як сни. Він - мрія.