Я зрозумiла ту жадану мить

Милена Злачевская
Чому я знову повертаюся до тебе...
Тому, що ти единий мій на вік,
Тому, що сонце я для тебе, ти ж для мене небо...
Тому, що Бог з*еднав нас не на рік...

А те, що ми були трохи не поруч
Це лише крок до самопознаття
Спасибі всім, хто був з нами ліворуч,
Для нашого ж щасливого життя

Як же узнати зміг ти, що для тебе
Немає в світі кращої ніж я,
Якби не жінка, що ліворуч тебе
Робила все не так як я...

Я ж зрозуміла ту жадану мить,
Що із тобою знов літати стану,
Що відійде все те , що так болить
Чого самій не вимовить словами.

Не повертайся зараз, хай пройдуть літа...
Важливо, щоб ти сам міг зрозуміти,
Що ти не той, і я зовсім не та...
Але могли б з тобою ми дружити...

Тоді у вирій наших почуттів
Віль*ється пісня ніжною струною
Коли ти сам захочеш до болю,
Щоб разом ми завжди були з тобою...

                1999р.