26-30

Егор Шумихин
26. Познайомився тут недавно з одним… Цього чудака можна сміло описати фразою із фільму «Брат 2», там де нервовий таксист каже головному герою: «Таких придурков даже бабы не ждут…», прямо в точку. І буває ж так, наче в людини це на лиці написано, навіть не на лиці, а наче за спиною великий транспарант зі стрілкою, типу: «Дивіться, я примурок». Так, можливо трохи грубувато я зараз висказуюся, не взнавши людину краще, але і йому можна було б бути «по скромніше» і не виставляти одразу усі свої «плюси» на люди. І ще одне – ну не вмієш брехати не бреши, ну просто мовчи, але ж ні…. стоїть «весь замазаний шоколадом» і дивлячись в очі каже, що у нього «цукровий діабет і солодкого йому не можна». Повірте, я точно не перебільшую. Та і гнилуватий хоч про це видає тільки «запах»))) Хто мені? Зроблю все можливе, щоб був ніким.

 27. Зараз в Інтернеті ходить таке поняття, як «Ни о чём». От і я, давно тут хотів написати про одну дівчину, але годинами потираючи потилицю, намагаючись зачепитися хоч за щось, що можна б було перевести в прозу, зрозумів лише одне…., що буду писати «Ни о чём». А саме головне, це те, що напевно вона б і саме не знала, що про себе написати. Хоча, знаєте, я тут порився в закромах, і уособив в ній такий собі образ справжньої української жінки: доброї, вірної, чесної (хоча всі ці прикметники треба сприймати в найгіршому їхньому розумінні). Згадайте історію, як справжня українська жінка, будучи дійсним лідером в матріархатному суспільстві, наче під дією садомазохічних нахилів, створювала навколо себе стражденний образ мучениці, так само як і героїня цього опису - «Ни о чём». До мене, чомусь, завжди ставилася дуже добре, ну на людях так точно..)))

 28. «Позже Бог усыпил Адама, взял одно из его рёбер и сотворил из него первую женщину — Еву» Вона звичайно не перша жінка на землі, але на її роль підійшла би ідеально. Хоча, кожному поколінню свої канони і ідоли, та і на колір і смак, як то кажуть. Але вона попала в точку і із століттям і з кліше на жіночу красу. Висока, довге волосся, фігура якщо і не 90/60/90 (не мав змоги поміряти), то точно дуже наближено +/- 2см., освічена, просто приємна і комунікабельна, що в купі з усім попереднім мало не ідеалізує її. Насправді знаю її досить посередньо, тому і не даю безкомпромісних «за» чи «проти», але із задоволенням би подружився.

 29. Навіть самий набожний прихожанин, дивлячись на неї, повірить в істинність дарвіністичної теорії розвитку людства. Тому що все, як би грубо це не звучало, вказує на те що вона являє собою, якусь втрачену ланку еволюції, причому саме ту, яку природа піддала сумніву, і згидившись викинула її під видом «виробничого браку». І це я тільки описав її мізерний внутрішній світ. Мразь… (прошу мене не банити за ненормативну лексику). Так і хочеться постійно, на подобі «янкі» говорити їй фразу: «Йоу, в чому твоя проблема?» І дійсно – це у неї як хобі, іншим людям робити х..ню (і знову таки запікайте будь-ласка). І даю вам словочесного громадянина, що тут немає ніякого суб’єктивізму і перебільшення. Надіюсь «карма» все-таки існує…

 30. Увага, даний опис повністю вигаданий, будь-які співпадіння імен чи подій є звичайним збігом, що не відповідає реальності. Приємно згадати… Тай взагалі час був такий, що нічого поганого і не відбувалося, чи то відношення у мене до всього таке було… Нууу, коротше, було та й добре. А було це ще в шкільні роки. Як то зазвичай обмін симпатіями, дитячі образи…, а взагалі мені тоді не до дівчат було: дерев’яний пістолет і приставка денді заміняла все. А дівчинка гарненька, розумна, та й не буду приховувати, подобалася мені, і досить довго. Але лише до того моменту коли в моєму самопізнанні сформувалася виважена думка про відсутність вищих сил і абсурдність релігій. Бо тут у неї, навіть не так у неї як у її батьків, була діаметрально протилежна теорія, причому з усіма «вытикающими». Зараз бачу рідко, але скажу чесно, що ця обставина мені заважає. Та для «просто спілкування» терпимо. Тому – буду радий зустрічі!