6-10

Егор Шумихин
6. Ставлюся до цієї людини добре, навіть дуже. Хоч в той самий час я розумію, що вона особа з хитринкою, навіть, скажу більше – з падлянкою. Не надумайте собі чогось дуже поганого, це падляночка виражається в досить обмеженій формі і в вселенському значенні не несе ніяких наслідків, лиш невеликий внутрішній осад. Основний відсоток вищевказаної   думки сформувався ще в глибокій юності. Вона хоче здаватися цілеспрямованою, самостійною, показує всім єством, що бачить якусь ціль і йде до неї…. а на справді вона впевнена тільки в тому що за неї все зроблять. І не важливо зараз чи в майбутньому, вона покладе в два рази більше сил, ніж потрібно для досягнення певної мети, але за неї це робитиме хтось інший. Хто мені – стара знайома.   

7. Знаєте як хочеться почати опис: «Умнік, мать його». Ну я так і почну. Умнік мать його. Не візьмеш не забереш, хоча цей, здавалося б,   факт теж не брав би за істину. Я притримуюся думки, що розум не є мудрість!!! Тому ще раз зосереджу увагу на тому, що його я рахую – розумним, не більше. Але в міру того, що кожен вважає себе розумнішим за інших і він не відстає, хоча кажучи по правді (виражаючи думку меншості в принципі і більшості з опитаних), виглядає досить смішно 8-). Ще один факт – людина не розхполагає до себе, хоч знаючи його – він дуже старається, але видно забагато думає – умнік. Моє особисте ставлення змінювалося по мірі поглиблення знайомства і у висновку маємо такий тренд: заздрість – нормальне спілкування – а чого б не дужити – вата – відраза - вата. Бажаю удачі… 

8. Я думаю у кожного є спогад з дитинства про старших дівчину(хлопця) від якої зводило подих, яку проводжали томним поглядом і складали легенди всією вулицею, а? Так вона мала таку сестру. Але не будемо про її родину, ця розповідь про неї!!! Якби ти не хотів розгледіти   її внутрішній світ (хоч вона досить цікава особистість), але перше, що на що звертаєш увагу – це те яка вона гарна. Не задумуючись скажу, що вона входить в «ТОП» найгарніших людей яких я знаю. Ніколи не дружили, не знаю чого так було, але так було. Рідко спілкуємося, тому щось конкретне сказати не можу, тобто не хочу сказати неправду. Єдине що можу зробити – це построїти здогад – людина розрахунку. Вона хоче – вона матиме, вона і має…не можна осуджувати. Я будучи дівчиною так би не зробив, але кожен сам для себе вибирає методи досягнення цілей. Давно не бачилися. Цікаво б було поговорити. 

9. Р.S. Вона знає про те, що ти її любив,любиш і будеш любити? Хлопець позитив. Він навіть сумує якось так весело, що в оточуючих піднімається настрій, але легкий поверхневий невроз видає справжні емоції. Ще один із тих, по відношенню до кого я маю специфічне відчуття заздрості. І той хто заставляє в моїй голові зароджуватися думці: «А може, все таки треба було спробувати?» Досить цілеспрямована і знаюча людина, і на даний момент часу, ще рано говорити про його подальше життя, але точно у нього буде все гаразд, якщо подолає декілька перешкод: ментальну, і регіонально-просторову. Хто ж мені, хххмм – в минулому суперники у всьому.
               
10. У світі можна дивитися постійно на вогонь, на воду, і на неї (повірте – це дійсно так)!Раніше, коли  не знав її особисто, вважавщо вона просто із тих про кого всі пам’ятають продовж життя, а вона, натомість,забуває тебе одразу як робить декілька кроків. Я думаю кожен із вас знає подібну.Але познайомившись поближче зрозумів, що вона далеко не така як про неї думають…,але ще одне «але» - вона й не така, якою ти її уявив розбиваючи кліше довкола неї. Вона просто звичайна особа чия зовнішність – це єдине, що виділяє її із основної маси, переводячи в більш вузьку групу. «Обличчя з обкладинки». Хто я їй… той про кого вона забуває зробивши декілька кроків.