Кривава Ледi

Иван Плодородный
Запальна і бунтівна,як кров,
і в одночас - гаряча і невпинна!..
Ніжна і легка.
А без тебе - неможливо!
Втрачаючи свідомість,
отримуючи дозу тебе, знову втрачати літри твоєї присутності...
5 літрів тебе!
5 літрів,що зникають з організму,а я намагаюся поповнити анемію 1єю шоколадкою
- фразою чи телефонною розмовою...
Кривава леді,яку я обожнюю!
Кривава леді,без якої неможливо!
Кривава леді - з небесними очима!
Дякую кривава леді
Кривава леді.Ти сочишся із моїх ран,набутих,у процесі життєвих травм,коли я спотикаюся об камінь проблем і
непорозумінь!
Кривава леді.Тобою насичені мої нагальні потреби у житті,проступаючи на папері кривавими буквами...
Кривава леді.Ти сенс моїх сподвижень, ти сенс моїх кровотеч!..
Кривава леді...
Я розбавляю тебе нікотином,у надії на твою прихильність...
Кривава леді...
Кривава леді!
Ти в мені споконвіків , тебе проливаю на війні - з тобою ж...
КРИВАВА ЛЕДІ!
Ти існуєш,заради життя,
Не виливайся з мене!..
Тебе в мені майже не лишилось!
Мені потрібно 4 літри тебе,
чотири літри життя,
чотири літри твого кохання!..
Заліпи пластирем кохання цю рану, з якої ти викрапуєш у безпам"ятство...
Кохана Кривава Леді!