просто не було любов

Бувакин Сергей Владимирович
ти немов остившая роса,
тремтиш під покровом небесної тиші
ти немов тепла сльоза
ширяєш над гладдю річкової води
ти зникла далеко над долиною
і розчинилася в хмарі туману
ти на зорі розтануть зі мною
і залишила далеко глибокий слід обману

Приспів:
Ти мене не люби!
Моя любов не для тебе
Ти моє серце не губи!
Твоя любов не для мене
Ти мене не жди!
на сході ранкової зорі
Ти мені ніжних слів не говори!
І не признавайся мені в любові
Ти мене не люби!
НЕ цілуй мене у тієї річки
Ти свою душу не губи!
просто не було любові

Я тільки крапля роси,
тремчу на листі одиноких беріз
Я тільки крапля теплою сльози,
переливатися в імлі літніх гроз
Я зникла далеко над долиною,
і розчинилася в хмарі туману
Я на зорі розлучилася з тобою
і залишила далеко глибокий слід обману

Приспів:
Ти мене не люби!
Моя любов не для тебе
Ти моє серце не губи!
Твоя любов не для мене
Ти мене не жди!
на сході ранкової зорі
Ти мені ніжних слів не говори!
І не признавайся мені в любові
Ти мене не люби!
НЕ цілуй мене у тієї річки
Ти свою душу не губи!
просто не було любові