Особисте море

Евгения Кицера
А ви знаєте, я рада, що не познайомила його з батьками. І його, і його, і всіх інших, хто пірнав у моє життя... Як сказав якийсь лірик "Ви пускаєте людей у своє море, а вони вбивають ваших риб". Так і я пускала людей у своє життя. Деяких занадто глибоко. Іноді міркую над тим, кого ж із них я дійсно кохала. Чи було це кохання? Чи може тваринні інстинкти, самореалізація, прив'язаність та інші іменники, які властиві такій істоті як людина? Ні, я все-таки кохала. Двох. Або одного... А чи кохали мене? Так, звісно, і не один хлопець. А де зараз це кохання? Де зараз ті, хто був готовий набити морду кожному? Де ті, яких трусило, які билися в конвульсіях лише від думки, що я можу піти до іншого? Де??? Невже кохання так швидко пішло геть, не залишивши навіть сліду. Хіба це кохання, коли ти дивишся на людину після всього того шоколаду та шлаку і хочеться її вбити? А ще гірше, коли ти навіть не вітаєшся, тобі байдуже на неї. Є - хай буде, нема - не велика біда. Куди діваються почуття? Куди дівається та дитяча дурість, відданість та любов після розриву? Мені це невідомо. Тому треба вчитися берегти того, хто поруч, ту саму кохану людину. І нехай вона не ідеальна, нехай у сусідки чоловік має сталеві м'язи та гострий розум, але ніхто не знає, що справді коїться між ним і нею. Можливо він гей, самозакоханий єврей або палець об палець не вдарить, щоб зробити щось для дружини. То ж не лізьте у чуже, майте своє та бережіть одне одного. Ваші почуття до конкретної людини - це суто ваше, особисте, інтимне та таємниче! Кохайте та будьте чесні, щирі та віддані.
Я - кохаю!
10.12.2013