Мен максатыма жетпей тынбаймын. Асет Мукашбеков

Гаухарбек Баянбайулы Кунхожаев
1. Мен табанды болып, алдыма койган максатыма кумырска сиякты  кайсарлыкпен жылжый берсем, максатыма жетпей коймаймын. Мен бакытсыз, сорлы, бишара адам болу ушін туган жокпын, менін каным сатсіздік уымен уланган емес. Мен койшынын айдауымен журетін кой емеспін. Мен арыстан болгандыктан койлармен бірге болып, койша манырай алмаймын. Мен омірге окпелеп: мысык сиякты мияулап, ит сиякты кынсылап жургендердін пікірлеріне пыскырмаймын. Олардын орындары отардын ішінде.

2. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Омір озінін силыгын басында емес сонында береді. Максатыма жетуім ушін канша кадам жасау керек екенін білмеймін, бул маган белгісіз, білуге де тиіс емеспін.  Мумкін, мын кадам жасаганымда сатсіздік кутіп турган шыгар. Біракта, бурылыска бурылганымда табыс тосып алатынын білемін. Мен осы бурылыстын жакын не алыс екенін білмеймін. Бурылыска бурылганымда табыс кездеспесе келесі кадамды аттаймын. Натиже болмаса екінші одан арі ушінші. Кандай жагдай болмасын, бір кадам алдыга аттау онша киын емес.

3. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Енді озімнін кунделікті тіршілігімді, жумсаган куатымды жауган жанбырдын тамшысына багалаймын. Казак атам айткан: «Тамшы тас жарады», - деп. Мен білемін, булактын бастауынан шыккан су, кайтсе де тенізге куятынын.

4. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Мен ешуакытта мынандай кері кеткен келенсіз создермен келіспеймін: «сатсіздік, жок, колымнан келмейді, істей алмаймын, мумкін емес, кабілетім жок, женілдім, жолым болмайды». Бундай создер менін аузымнан шыгып та корген жок. Бул созді тек кенкелестер мен жарыместер гана айтады. Мен уайымга салынбаймын, егер осы уайым санам мен ойлау жуйеме уялап алса, кайтсем де осы аурудан кутыламын. Кандай болмасын кедергілерден аттап отемін, мулайімсіп етегімнін астына емес, алдымдагы шынга караймын. Мен білемін, ка;арлы кыстан кейін кокорай коктем туатынын.

5. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Мен білемін, арбір сатсіздік саттілікке жетелейтінін. Арбір «жок» деген соз мені «бар» деген созге жакындата туседі. Арбір кабагын туйіп тунеріп журген адаммен кездесуім, мені конілді болып журуіме итермелейді. Арбір сатсіздіктін артында саттілік бугып жататынын білемін. Кундізді багалай алуым ушін маган тун кажет. Тубегейлікті женістін татті дамін сезінуім ушін жиі женілуім кажет.

6. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Мен кунімнін сатсіз аякталуына ешкандай мумкіндік бермеймін. Арбір сурінген сатімді саттілікке багалаймын. Арбір сурінген сатімді сабак, тажірибе ретінде кабылдаймын. Саби жетіге келгенше жерден таяк жейді, жетіден кейін шауып жугіріп кетеді, мен де сондаймын.

7. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Коптеген адамдармен араласып журіп, козім жеткен нарсе – байыгысы  келген адамдар дурыс багытты тандай білсе, бастаган кезде карызга белшесінен батып турса да кайтсе де коздеген максатына жетеді. Ен бастысы акша туындата білу. Ол ушін білім мен тажірибе кажет. Егер де жуз мындаган адамдар акша табудын жолын білсе, онда буны да уйренуге болады гой! Егер сіз колік жургізе алып, уялы телефонмен сойлесуді уйреніп, компьютерді менгеріп алсаныз, неге акша табуды уйренбеске?!

8. Мен максатыма жетпей тынбаймын. Біздін казекене тан нарсе – бала кунінде барін де озі істегісі келіп турады, бірак улкендер: «бул сенін колыннан келмейді, бар ойна» – деп баланы урысып куып жібереді, ал енді остіп оскен балалардын кобісі журексінгіш болады. Сойтіп мундайлардын копшілігі омірде оздерін жолы болмайтындардын санатына косып, болашагынан туніледі. Оларга бул сырткы жагдайлардын асері болып корінеді, ал бул олардын санасына бала кезінде сініп алган уайым, журексіну, ынжыктыгынын натижесі. Ол озін-озі осыган бейімдеп, жоспарлап койган.