Барьеры на украинском

Марченко
Я будую огорожу з речей. Акуратно складаю коробки і пакунки на межі. Причому, межа обмежує моє тіло, мою істоту. Було б логічніше, якби вона обмежувала, припустимо, мою сім'ю, моє коло близьких людей, але...

Межа прокреслена, бар'єр росте. Кольорові коробки, перев'язані стрічечками. Маленькі - дітям, по цеглинці в стіну, більше - дружині. Ще більше - мені. Все - в коробочках. Спогади про сауну з повіями, поїздка у Болгарію, роман на семінарі в Сочі. Машина і зимові шини. Полотна Далi в Кельні. Спільна поїздка в парк розваг після чергового скандалу. Здавалося б, причому тут поїздка? Адже це не річ? Ні, мила моя, це річ, хабар, схвалюваний хабар, матеріальне вираження підлості.

Машини, квартири, будинки, діаманти, гуаш в дитячий сад, гроші учителеві, золотий годинник, Барби дочці і "Лего" синові - те, що символізує успіх, лише показують як ти відкуповуєшся від усіх, вкладаючи цеглу у бар'єр. Не всi роблять так. Є ті, хто будує не лише з розумом, але і з серцем. Таких - не багато. Їх бар'єри виглядають не так, як мiй та і матеріал для них зовсім не такий.

Ось тільки, я так не умію. Я будую огорожу навколо себе. І через деякий час випадковий перехожий загляне через цей бар'єр. Подивиться всередину.

І нікого не побачить.