За 5 хвилин до

Дикий Люпин
l
Зараз. Зараз уже вона прийде. Нарешті це станеться. Я так довго чекав, так довго вагався. І от вона вже за якихось п’ять хвилин прийде. І як я тільки наважився запросити її на побачення? А що мені їй казати, із чого почати? О, привіт. Я вже давно не можу жити без тебе. Чи не хочеш ти бути моєю дівчиною? Ні… Що за маячня?. Отак одразу. Вона просто посміється з мене та піде додому. Це не варіант. Потрібно поспілкуватися, так, знайти спільні теми. Хоча чого мені їх шукати? Я й так усе про неї знаю, легко зможу підлаштуватися …це навіть мене лякає. Гаразд, ну спілкуємося ми, говоримо про погоду за вікном, музику та фільми. І як від цього плавно перейти до найголовнішого запитання? Взагалі, чого я так кваплюся? Вона мене навіть ще не знає, мене справжнього. Звичайно, вона не погодиться. Я для неї фактично незнайомець. Мрійник ще той. Як мені страшно!
Незабаром уже третя. Декілька хвилин залишилося. Я знаю, вона пунктуальна, ніколи не запізнюється. О, яке цікаве листя під ногами! Я просто маю перерахувати всі листочки!...22 жовтих, 4 червоні та 2 зелені. Дуже цікаво. Уже третя. Так, усе, зібрався з думками, згадав, що ти чоловік. Зараз прийде дівчина твоєї мрії. Не маю права на помилку. А он вона…така гарна, як завжди. Коліна вже почали вистукувати чечітку. Зрадники! Усе, я сповнений рішучості. Я вигадав дуже оригінальне привітання, яке точно справить на неї враження! Ближче, ближче.
Привіт!..
ll
Дерева, будинки, люди, дерева, будинки, люди… Коли вже ми приїдемо? Як я не люблю з ним сваритися. Недарма кажуть: « Чоловік та жінка - одна спілка». От дивлюся на нього зараз і думаю: він же мене кохає більше за життя, то чому ж ображає? Я й сама часто буваю неправою, але сьогодні.
Сьогодні він був неправий, однозначно. Зима, холодно, а він мені шубу купувати не хоче! Що за людина? Гаразд, приїдемо додому та помиримося. А зараз сидить за кермом, такий серйозний, що дивитися страшно. Навіть не беручи до уваги його сьогоднішню жахливу поведінку, хочеться сказати: «Я тебе кохаю», але він подумає що я підлабузничаю, тому не скажу. Нехай керує собі та думає, що я ображена. Так йому й треба. А що з машиною попереду? Таке відчуття, що водій втратив керування. Там що, лід?
Що відбувається? Чому все навкруги обертається? Коханий! Цілковита темрява…яскраве світло. Що це? Коханий, ти де? Чому мені так холодно?...