Свiчка, яка захлинулася своiми сльозами

Олена Братель
- Тату, яка ж дитинка малесенька!
- Тихіше. Вже починається обряд. Дивись уважно, як батюшка читає Біблію.
- Крестный отец, возьмите ребенка на руки.
...
- Поглянь, якщо свічечку трішки нахилити, то її сльози падають просто на підлогу.
- Ти просив, щоб тобі, як дорослому, запалили свічку, тож тепер тримай її, як потрібно.
- Господу помолимся! Господи помииилуй!
...
- Мені не видно, як дитинку роздягають.
- Не розмовляй і нікуди не йди, а якщо не видно, то слухай.
- Кто знает слова молитвы "Символ веры"?
...
- Я втомився стояти, ніжки болять...
- Стій мовчки. Рівно стій, кажу тобі!
- Возьмите этот листочек и читайте с него молитву, а потом читайте ответы на вопросы, которые я буду задавать.
...
- Тату, тату, візьми в мене свічку, я не хочу більше її тримати.
- Взяв - то тримай! Ну що це за вибрики!
- Поздравляю всех присутствующих с появлением еще одной христианки.
...
- Дивись, он там, де горить багато свічок, якась бабуся їх тушить металевою паличкою, і свічки вже не можуть плакати - вони захлинулися своїми сльозами...
- Швидко задмухуй свою свічку й підемо на вулицю фотографуватися.
- Аминь!