Давате будемо егоiстами, ходiмте на свiже повiтря

Братислав Либертус Форум
из лички:


06.08.13


Тетяна:
Боже - я тільки дочитала ваші исповеди...
...я в шоці... від прочитаного
Ніколи не зустрічала нічого подібного
...не ображайся, будь-ласка, я ніколи не бачила таку відкриту душу і не читала таких зізнань... аж дивно... що таке буває
23:14:05


07.08.13


Тетяна:
"Страдание может стать путем к великой любви и великому милосердию." (с) Мать Тереза
...Ти просто нереальна людина...) Правда)
01:02


***
Братислав:

Так Ви й пишіть це відкрито, а не у личці...) Я личку, по правді, дуже недолюблюю. І спілкуюся в ній вкрай рідко, а так би залюбки закрив її геть, щоби ніхто не писав у личку. Люблю спілкуватися на волі, відкрито. А в личці мені тісно і душно, немов у ліфті.
11:35:29


Тетяна:
Привіт! Я тільки один день Вас знаю - емоції переповнюють - аж вихлюпуються
треба - щоб вляглося
11:36


Братислав:
Ви мені пишіть відкрито, я не люблю личку)
Добре, вкладайте усе у голові, тільки пишіть краще відкрито, а не в личку
А ще ліпше зареєструйтеся на Прозі.ру, та там у рецензіях і пишіть. Не покусає ж ніхто))). Мене ж не покусали досі, чого боятися))
11:37


Тетяна:
Я ж не письменник)
11:38


Братислав:
А хіба там тільки письменники реєструються? )) там реєструются автори.
А Ви - будете автором як мінімум власних відгуків.
11:41


Тетяна:
Добре... але це скільки Ви пережили вражає... А ще більше вражає - що це вилилось у милосердя і любов до ближнього
11:45


Братислав:
Я не думаю про милосердя. Я просто хочу бути самим собою. Ну, а вже якщо самого себе люблю ніжно, то звісно, що мушу робити усе, щоби мені було комфортно серед інших людей. Якщо їм зі мною некомфортно, то некомфортно й мені. Значить, і іншим теж має бути комфортно поруч зі мною. От і усе)).
11:47


Тетяна:
Лірично)
І душевно)
11:48


Братислав:
Так що я егоїст, який думає тільки про себе)))
11:51


Тетяна:
Кхм... Як усі чоловіки)))
11:52


Братислав:
Тому-то людям і добре поруч зі мною, що я самий справжнісінький егоїст.
11:53


Тетяна:
ніколи не думала-що біля егоїстів так добре)))))
11:53


Братислав:
А це тому, що люди насправді не вміють бути егоїстами. Вони зазвичай лише замикаються в собі, як ті равлики, але це не егоїзм, це закутість у самому собі, тюрма. А там де тюрма - там не може бути любові. Тому, щоби бути справжнім (себто, правильним) егоїстом - треба розкриватися, а не закриватися.
11:56


Тетяна:
Так я згідна з вами - бо саме головне - це любов і свобода (Ошо)
11:58


Братислав:
Ну от, бачите. Тому давайте вже будемо вилізати з цього тісного ліфта, що зветься личкою - та будемо спілкуватися на волі. Тут, дійсно, душно. Ходімте вже на вулицю, там добре.
11:59


Тетяна:
пішли)))
12:00

из лички
стрічка рецензій:
http://www.proza.ru/2013/08/07/997