Без цензури!!!

Ирина Дехтяр
Був теплий та осінній день, ми гуляли в парку, насолоджувались теплим повітрям, листям яке шелестить під ногами. І от ми прийшли в будинок, у сні це був наш дім, не знаю, може в майбутньому він і буде наш. Ти прошепотів мені на вушко, що я дуже гарна сьогодні, і ніжно поцілував біля вушка. По моїй спині ніби током пробігли мурашки. Я подивилась в твої теплі та безмежно глибокі очі, які дивились на мене з ніжністю та бажанням. Я поцілувала тебе, поцілунок такий довгий, ніжний й пристрасний водночас. З мої рук впало пальто, ти швидко скинув своє взуття, взяв мене за талію і не відриваючи губи від моїх губ попрямував до спальні. Там чудове велике ліжко, з білосніжною постіллю, яка приємно пахла свіжістю. Ти обережно штовхнув мене в сторону ліжка, і я впала між подушок. Нахилився наді мною, своїм носиком провів по щоці, почав ніжно цілувати мою шию, а в мені прокидалось шалене бажання від твоїх дотиків. Ти обережно розстібав ґудзики на моїх кофтині, відкрив груди, покривав поцілунками моє тіло спускаючись від шиї до животика. Там на заваді тобі стали мої джинси, ти легко однією рукою, розстібнув блискавку, і потягнувши до себе звільнив мене від одягу. Провів пальчиками ніжно з внутрішньої сторони моїх стегон, я затремтіла і видихнула бажання. Тобі це сподобалось, ти піднявся з посмішкою поглянув на мене і пошепотів: «моя дівчинка». Я не змогла вловити той момент як ти вже сам був роздягнений і прижався своїм теплим тілом до мене, цілуючи палко мої вуста. Далі спустився нижче, і ще нижче. Провів своїм язичком між мої ніжок, я так тебе хотіла і було повністю волога, тобі це сподобалось, ти ще сильніше прижався губами до мене і твій теплий язик проник в середину, я не змогла стриматись від цього задоволення і голосно застогнала. Тоді ти більше не міг стримувати себе, сильно обійняв мене за талію, притулився, і увійшов в мене, швидко й повільно водночас, настільки приємно, що лише від першого руху, я ледь не отримала оргазм, але ти зупинив мене, ти добре знаєш реакцію мого тіла на тебе, посміхнувся, поцілував у щоку і прошепотів «не зараз». Покривав поцілунками мої груди, тримав руку у своїй руці, і повільно-повільно рухався в мені, я просто втрачала свідомість від задоволення. Тоді ти міцно обійняв мене за талію і швидко перевернувся, я була зверху. Я так сильно тебе хотіла, що не змогла повільно тебе зводити з розуму, я рухалась впевнено, швидко, майже повністю виходячи з себе, та швидко опускаючись, що ти повністю був у мені. Коли я нахилилась до тебе щоб поцілувати ти сильно схопив мене за талію, і сказав «давай зробимо це разом». Почав з неймовірною швидкістю рухатись  а я не могла не ричати від задоволення, ще декілька хвилин і я відчула як тепло розливається по моєму тілу, це був неймовірний оргазм, водночас з тобою, я люблю коли ти отримуєш оргазм у мені, я поцілувала тебе в губи, лягла поруч, в твоїх обіймах тепло і від тебе пахне солодким чаєм, на вулиці осінь, через віконце дує вітерець і листя шумить на деревах, пожовкле але не опавше, ти гладиш моє волосся і тихенько дихаєш на вушко, а я лежу і розумію що це найкращі миті мого життя, що я поруч з тобою, була, є і хочу бути завжди, що я так сильно кохаю тебе.