Микропьеса 367. Узница Юля

Юка Куарский
Цитирую «Радио свобода» за 25 сентября 2013 года (для Украины).
«….Євген Солонина
25.09.2013
Київ – Україна підпише угоду про асоціацію з ЄС цього року, а питання Тимошенко буде вирішено в жовтні у співпраці з місією Кокса-Квасневського. Це дві тези з заяв український глави держави, зроблених Віктором Януковичем у США в рамках 68-ї Генеральної асамблеї ООН. У Партії регіонів підтверджують, що Янукович має твердий намір звільнити Юлію Тимошенко…»
--------------------------------------------------
ВЛАСТЕЛИН (стоит под стенами "качановской темницы" и, задрав голову, взывает). Йулля! Вылаз`и! Всё порешали!
НАШЭЙУЛЛЯ. А чорта лисого! Не вийду! (Кричит) Народе України! Що ж се робиться?! Мене, хвору жінку, намагаються перед зимою виштовхати на вулицю! Під дощ, на вітер! В мене, по декларації, москальською мову кажу: "Ни кола, ни двора!" Де совість у цієї злочинної влади? Не вийду!
ВЛАСТЕЛИН. Так....не подпишут же...Ассоц...
НАШЭЙУЛЛЯ(перебивает). А мені - байдуже: тут опалення рано підключать. Харчі - задарма.Хіба що...ікру червону за свої.... Охорона моя. Надійна! Не вийду! Пішло воно все...на три букви. Я вже з вашими "мегаблоками" - набідкалась! Не вийду! Не вийду і все!
На літо самміт переносьте.