Щоб жити н1 в кого не питаюсь права

Сергей Сапицкий
У всіх є бажання й перешкоди. Кожен з нас хотів, або хоче зробити щось таке, після чого адреналін запікав кров по всьому тілу, але батьки, дівчина чи дружина, інші родичі тобі забороняють. І вони правильно роблять, бо ти їм не байдужий. Вони хвилюються за тебе так сильно, що ти і не підозрюєш. Прислухайся до порад та настанов, але не завжди виконуй – у тебе є своя голова на плечах. Не виконавши те чи інше своє бажання, ти будеш карати себе все своє життя, повір. Тож, чорт забирай, підійми своє гузно й зроби це! Хочеш стрибнути с парашутом – стрибай! Хочеш зайнятись скелелазінням – давай! Хочеш прийняти участь у дербі – я тільки за! Мені вже сьомий десяток пішов, і я шкодую, що не стрибнув з парашутом. Але щоб жити – ні в кого не питаюсь права. Через декілька хвилин я виконаю свою мрію и стрибну. Тож, бувай, друже, мені вже час.