Iспит з Iсторii кохання

Марина Де Косте
Літо завжди асоціюється з теплом, квітами, відпочинком. Однак, коли ти в одинадцятому класі і тобі треба складати випускні іспити, то завжди хочеться, щоб на вулиці було холодно і йшов дощ.
У той день я дуже хвилювалася, перший випускний іспит – Історія України. І як запам'ятати всі ці дати… Однак, я боялася не тільки дат… Справа в тому, що у нас викладав молодий симпатичний вчитель, який своєю серйозність міг налякати навіть мене, сміливу та розумну претендентку на золоту медаль… Однак, іспит пройшов добре: я отримала свої заповітні 12 балів і жодного додаткового запитання від учителя, який з цікавістю слухав мої відповіді.
Я і незчулася, як пролетіли всі іспити, і ось я вже випускниця школи… Щаслива і впевнена йду по коридору школи з новим статусом – золота медалістка… Але тоді, у день свого випускного, я навіть уявити не могла, що у мене з’явиться ще один статус – кохана. Я поспішала на урочисте вручення атестатів, коли Він зупинив мене, задав декілька банальних запитань і попросив мій номер телефону. Це був той молодий вчитель Історії, який так і не «засипав» мене на іспиті. Саме з того дня я і опинилася у незрівнянному полоні почуттів: приємні смс-ки, прогулянки містом, підтримка у складних ситуаціях, вірність. Ми зустрічалися п'ять років, а коли я закінчила університет, одружилися.
Зараз ми дуже щасливі разом, адже розуміємо один одного без слів. А можливо для щастя і не потрібні слова…
(Фото - Богдан Безпалий)