Пiзнай, пiзнай мене повнiстю

Ника Коваленко
- Пізнай, пізнай мене повністю.
- Ти на що натякаєш?
- Звичайно ж, на мій багатий внутрішній світ. Розумієш, мені треба виговоритися, набридло все в собі та в собі.
- А…, а то я вже подумала.
- Ну я про це теж подумав, але потім передумав, все-таки це для мене важливіше.
- Ну і цікавий ти. Але як би я не хотіла, не можна пізнати людину повністю.
- Невже я такий неосяжний?
- Хто його знає. Але, думаю, тебе буде все ж набагато простіше пізнати, ніж космос чи жіночу логіку.
- Отож-бо. Значить слухай. Коротко про мене:
Конкін Вадим Олексійович, старший затарщик мережі супермаркетів Таврії В, студент одеського політеху, поступаю на 5-й курс)) за спиною 9 класів школи і 4 роки коледжа економіки промисловості і права)) ростом 185 і вагою 80 кг)) взагалі люблю футбол, музику в стилі транс-енерджі і східні єдиноборства))

мені 21 рік))

по життю добрий, веселий, енергійний)) але буває, що і на сонці виступають плями)) не п’ю спиртного взагалі))

по роботі просуваюсь добре, перспективний))

мама у мене приватний підприємець, має свій бізнес, а тато депутат обласної ради))

ось))...
- Ого, прям дуже коротко.
- Спокійно. Далі цікавіше.  Отже, полюбляю читати, але рідко. Читаю в основному фантастику і документальні. Фільми дивлюсь, всякі там мильні опери, а ще мультики люблю. Дуже люблю. Так, що ще… Ну запитуй, якщо щось не сказав.
- Мені здається, ти навіть більше, ніж сказав. Вже й нічого і пофантазувати про тебе не можна. Все і так знаю.
- Та ні, не все. Я тобі потім ще таке розкажу, які зі мною дивацтва відбувалися, прям містика.
- Ого, уже заінтригував)
- Так що, дружимо?
- Ну не залишати тебе ж самого. Такого перспективного)
Добавити в друзі.
Вадим у списку Ваших друзів.
Ось так і почалася їх дружба. Щоправда віртуальна дружба, але яка допомогла кожному з них розкрити себе, пізнати.

20.08.13