21. Словно разломанный хлеб душа... Слова песни. в

Братислав Либертус Лирик
21. Словно разломанный хлеб душа ... Слова песни. вип. Дословный перевод.

песней Александра Пономарёва "Я люблю только тебя"
Елои.

 
1.
Почему так произошло? Тоскливо ложиться спать без тебя,
и днём мне не хватает твоих тёплых объятий,
и поцелуев уст твоих ищут уста мои ...

Но только что с душой своей делать,
что разломанная, словно хлеба буханка пополам:
одна половина ищет тебя, а другая - за измену брезгует ...

2.
Мякоть души - в небо, словно раскрытая рана:
ты изменила мне? Зачем ты меня предала?
Жажду забыть это, но Бог пусть тебя накажет.

Но только что с душой своей делать, -
что разломанная, словно хлеба буханка пополам:
одна половина ищет тебя, а другая - за измену брезгует ...

3.
Любовью своей из рук думал накормить тебя, как умею,
Постелить мир к ногам твоим, сделать своей королевой.
А теперь сердце, преданное тобой, словно хлеб черствеет.

Почему так произошло? Тоскливо ложиться спать без тебя,
и днём мне не хватает твоих тёплых объятий,
и поцелуев уст твоих ищут уста мои ...

Но только что с душой своей делать, -
что разломанная, словно хлеба буханка пополам:
одна половина ищет тебя, а другая - за измену брезгует ...


06.07.2013
Братислав Либертус

на иллюстрации: тюльпан Шренка на горе Богдо, Астраханская область, Россия
================================================== =============================
Оригинал:

21. Мов розламаний хлiб душа... Слова пiснi. вип
                надихнуто піснею Олександра Пономарьова "Я люблю тільки тебе"
                присвячується Елоі.

 
1.
Чому так сталося? Тоскно лягати спати без тебе,
і вдень мені не вистачає твоїх теплих обіймів,
та поцілунків вуст твоїх шукають вуста мої...

Але тільки що з душею своєю мені робити,
що розламана, немовби хліба буханець навпіл:
одна половина шукає тебе, а інша - за зраду гидує...

2.
М'якоть душі - під небо, немов розкрита рана:
ти зрадила мене. Навіщо ти мене зрадила?
Жадаю забути про це, але Бог нехай тебе покарає.

Але тільки що з душею своєю мені робити, -
що розламана, немовби хліба буханець навпіл:
одна половина шукає тебе, а інша - за зраду гидує...

3.
Коханням своїм з рук думав нагодувати тебе, як умію,
Постелити світ до ніг твоїх, зробити своєю королевою.
А тепер серце, зраджене тобою, мов той хліб черствіє.

Чому так сталося? Тоскно лягати спати без тебе,
і вдень мені не вистачає твоїх теплих обіймів,
та поцілунків вуст твоїх шукають вуста мої...

Але тільки що з душею своєю мені робити, -
що розламана, немовби хліба буханець навпіл:
одна половина шукає тебе, а інша - за зраду гидує...


06.07.2013
Братіслав Лібертус

на ілюстрації: тюльпан Шренка на горі Богдо, Астраханська область, Росія